Tema: Re: sklypas ir namas
Autorius: Mantas
Data: 2012-06-22 10:52:08
namo iregistruoti neimanoma, statybos leidimas pasibaiges priesh 2000-uosius
dar o daugiau nieko registruoto nera, net pamatu. taigi, o jei ikeisti
sklypa su salyga kad skolininkas negali tame sklype be kreditoriaus sutikimo
statyti jokiu statiniu? tuomet buna ikeistas sklypas kartu su statybiniu
medziagu kruva, kuria paverst namu skolininkas negali, o skolininko nemokumo
atveju kreditoriui atiteks sklypas kartu su statybininiu medziagu kruva,
kuria reikalui esant tikriausiai su nelabai didelem islaidom bus galima
paversti namu. Notarai apie busimu statiniu ikeitima siai dienai nelabai ka
zino, laukia istatymo isaiskinimo, daug klaustuku..

"Laurynas"  parašė naujienų news:jrvsi0$pii$1@trimpas.omnitel.net...

jei namo neįmanoma įregistruoti, kuo aš abejoju, tai teisiškai namas yra ne
pastatas, o statybinių medžiagų krūva, kurią jos savininkas turi pašalinti
nuo sklypo.