nu jomajo, prie ko čia tamsa? http://en.wikipedia.org/wiki/Visibility priešrūkinės... normaliai jos šviečia kokius 10 metrų gal? 70km/h greičiu tuos 10m važiuosi pusę sekundės. Jau matau, kaip padės _laiku_ pastebėt šlitinėjančius... On 2014.01.08 13:28, Laimis wrote: > Dainiushas rašė: >> jei nėra rūko/sniego/lietaus/dūmų ar ko nors - taip, jis geras. Šviesas >> įsijunk > > Norėčiau pamatyti, kaip tu naktį matai 300 m į priekį net su ilgosiomis. > Kad (dar) matai atspindžius nuo pakelės stulpelių, tai taip, tačiau > (tiesioginis) kelio matomumas aiškiai nesiekia 300 m (tad tai jau yra > blogas matomumas KET naudojamo apibrėžimo prasme) ir priešrūkinius, > IMHO, turi teisę jungtis. > O kalbant praktiškai, tai priešrūkiniai gerai/papildomai apšviečia > šalikelę ir visokie šlitinėjantys joje yra geriau pastebimi. Su sąlyga, > kad ilgųjų jungtis negali (o taip būna dažnai) ir ypač gyvenvietėse bei > jų prieigose, kai greitis sąlyginai nedidelis, o tamsu kaip subinėje ir > didelė pakelių šlitinėtojų tikimybė. > Ir dar didelis klausimas, kas labiau akina naktį: kreivai sureguliuoti > priešrūkiniai (turint omenyje, kad jie ir taip toli gražu ne kiekvienoje > auto yra ir turėtų būti labai jau nureguliuoti, kad akintų) ar kreivai > sureguliuotos ir dar gZenoninės artimosios... >