Na supratau, taip ir galvojau :) Šiaip man įdomu, statistikai. Nes kuo toliau, tuo labiau įsitikinu, kad tikrai neglydau skaičiuodamas ir tas liečia visus arba beveik visus. Reikia kažkaip informuot kitus žmones apie galimybę nutraukti sutartį ir vėliau, o taip pat reiktų gal kreiptis į Konkurencijos tarnybą. Tik vat nelabai žinau, ką ir kaip reikia rašyti, kad rimtai nuskambėtų, mat aš pats su Omniu susitariau tikrai daugumai sunkiai įsivaizduojamom sąlygom (naudingom mums), tai kaip ir neturiu kuo skųstis. O skundas be skaičių skambės kvailai... :) Gal kas turit konkretų atvejį? Skundas gali būti anoniminis? "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message news:gqq942$kcb$1@trimpas.omnitel.net... > istiesu as tiek nesigylinau, pateikiau jiems kaip fakta, kad vidutines minutes kainos sumazejimas 10 proc niekaip negali pavirsti i daugiau kaip 50 proc :) I ju teiginius, kad be minuciu suteikiama ir sms uz didesni "abonentini" nokesti, atsakiau, kad net sudejus siulomas minutes ir sms ir juos ivertinant vienodu tarifu -19 cnt uz min ar sms niekaip nesigauna 50 proc :) Buvo pasiulytos kelios alternatyvos arba einam gincytis del per didelio apmokestinimo praejusiais metais (nes pagal minuciu ir sms kieki tai lyg ir minuciu daugiau duoda, bet isvedus naujo plano vidurki minutes kainas skiriasi tik 1 cnt), arba pasiulote toki mokejimo plana, kur vidutine minutes ir sms kaina nedaugiau 10 cnt. Kadangi jiems nebuvo labai palnkus nei vienas nei kitas pasiulymas, tai priejome prie treciojo kompromiso :)