Sveiki, Klausimai del garantiniu berods cia iprasti, taciau panasios i manaja situacija nepavyko surasti. O buvo taip, kad "Senukuose" isigijau mikrobange, kuri po kurio laiko sugedo. Kadangi tai jau antras jos gedimas, kartu su preke iteikiau prasyma grazinti pinigus. Nenorom, bet prasyma prieme, o mikrobange pasiliko "patikrinimui". Po dvieju savaiciu sulaukiau skambucio, kad mikrobange "suremontuota", tad as dar karta pasakiau, jog noresiu atsiimti pinigus. Idomumas prasidejo tada, kai nuvykus i garantini skyriu paaiskejo, jog taisyklos isvadose parasyta "defektu nerasta", o cia pat mikrobange isbandzius, ji is tiesu veike. Taciau pries vezdamas i garantini as ja ne karta ivairiais budais patikrinau ir galiu duot galva nukirst, kad ji vis tik neveike. Todel kyla negeras itarimas, jog servise mikrobange paprasciausiai buvo patyliukais sutvarkyta ir tiesiog parasyta mineta isvada, kad nereiktu grazinti pinigu. Taigi buciau dekingas uz geriau nusimananciu nuomone, ko galeciau griebtis tokiu atveju. Nes cia tarsi ir palikta spraga prekybininku piktnaudziavimui.