pasakyk kad rasysi skunda i nvtat jei negrazins pinigu. Remontuoti tu neprasei. Ir eiti pas juos turejai tik viena karta . "Ralio" <a@a.a> wrote in message news:gqg86o$8me$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > Klausimai del garantiniu berods cia iprasti, taciau panasios i manaja > situacija nepavyko surasti. > O buvo taip, kad "Senukuose" isigijau mikrobange, kuri po kurio laiko > sugedo. Kadangi tai jau antras jos gedimas, kartu su preke iteikiau > prasyma grazinti pinigus. Nenorom, bet prasyma prieme, o mikrobange > pasiliko "patikrinimui". Po dvieju savaiciu sulaukiau skambucio, kad > mikrobange "suremontuota", tad as dar karta pasakiau, jog noresiu atsiimti > pinigus. > Idomumas prasidejo tada, kai nuvykus i garantini skyriu paaiskejo, jog > taisyklos isvadose parasyta "defektu nerasta", o cia pat mikrobange > isbandzius, ji is tiesu veike. Taciau pries vezdamas i garantini as ja ne > karta ivairiais budais patikrinau ir galiu duot galva nukirst, kad ji vis > tik neveike. Todel kyla negeras itarimas, jog servise mikrobange > paprasciausiai buvo patyliukais sutvarkyta ir tiesiog parasyta mineta > isvada, kad nereiktu grazinti pinigu. > Taigi buciau dekingas uz geriau nusimananciu nuomone, ko galeciau griebtis > tokiu atveju. Nes cia tarsi ir palikta spraga prekybininku > piktnaudziavimui. >