Pries koki menesi teko grazinti rozetes, nes ne tokios spalvos nupikrkau, kadangi darbuotoja grazinanti pinigus kazkur buvo isejusi, teko truputi palaukti. Susidariau tokia nuomone, kad visi pirkejai atnesa veikiancias prekes, nes mergina kuri jas priima, taip pat skambina jiems ir informuoja, kad "Jusu aprasytas gedimas neaptiktas, preke veikia gerai, galite atvaziuoti atsiimti". Laukiau ~10min. suskaiciavau 5 skambucius, visi i garantini pridave prekes zmones buvo informuoti taip pat. Isvada, seniai daiktus suremontuoja, bet zmonems pranesineja, kad prekes veikiancios ir gedimai neaptikti, turbut taip siekiama isvengti pinigu grazinimo. Ralio wrote: > Sveiki, > Klausimai del garantiniu berods cia iprasti, taciau panasios i manaja > situacija nepavyko surasti. > O buvo taip, kad "Senukuose" isigijau mikrobange, kuri po kurio laiko > sugedo. Kadangi tai jau antras jos gedimas, kartu su preke iteikiau prasyma > grazinti pinigus. Nenorom, bet prasyma prieme, o mikrobange pasiliko > "patikrinimui". Po dvieju savaiciu sulaukiau skambucio, kad mikrobange > "suremontuota", tad as dar karta pasakiau, jog noresiu atsiimti pinigus. > Idomumas prasidejo tada, kai nuvykus i garantini skyriu paaiskejo, jog > taisyklos isvadose parasyta "defektu nerasta", o cia pat mikrobange > isbandzius, ji is tiesu veike. Taciau pries vezdamas i garantini as ja ne > karta ivairiais budais patikrinau ir galiu duot galva nukirst, kad ji vis > tik neveike. Todel kyla negeras itarimas, jog servise mikrobange > paprasciausiai buvo patyliukais sutvarkyta ir tiesiog parasyta mineta > isvada, kad nereiktu grazinti pinigu. > Taigi buciau dekingas uz geriau nusimananciu nuomone, ko galeciau griebtis > tokiu atveju. Nes cia tarsi ir palikta spraga prekybininku piktnaudziavimui. > >