Na va vakar viska surinkau po valymo. Rezultatas - vedasi ir dirba ant laisvu puikiai. Vienintelis likes minusas - uzlaikymas reaguojant i gazo rankena, ir, jei ja staigiai ir daug atsuki, gali uzgesti. Reiks galvot, ar cia karbo tokia ypatybe, ar cia dar ka nors imanoma isburti. Nelabai kas ir lieka bandyti - prie kuro riebumo adatu neprieisi, lieka tik dinamine karbu sinchronizacija. O siaip vazineti galima. "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message news:lgr7r4$ejv$1@trimpas.omnitel.net... > Tai su tu metaliuku lankstymais ir adatiniu voztuvu sukiojimu sokau su > bugnais puse dienos. Bet galu gale radau viena padeti, kur vienas karbas > isvis neleidzia, kitas per nakti privarvina maza balute, taigi buvo beveik > gerai. Pakeitus tas adatas i naujas tai isvis blogai. Seka tokia - randi > padeti, kur puciant ora per slangele voztuvas oro nepraleidzia. Tada > uzsuki dangteli, uzpili benzu karba, jei persipila, vel atsuki ir ieskai > kitos padeties. Taip n kartu kol pasiseka. Metalines voztuvo dalies > pravalymas ir praslifavimas nepadeda. > > Vakar karba pravaliau, panasu vienas zikeris vis tik buvo uzsikises, nors > siaip karbas pakankamai svarus. Taigi yra vilties kad bus rezultatas. > > Sekantis etapas tai vel sokiai su bugnais su kuro voztuvais, po to jau > ziuresiu sinchronizacija. Siaip sinchronizacijos varztas dar gamyklinej > padety, t.y. uzteptas dazais. > > > "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message > news:lgpio4$slb$1@trimpas.omnitel.net... > Synchinti reikia, nes ten ta dalis kur vaiksto sukiojant gaza ir > atidarineja sklendes, pas ja yra spyruokles, praejus laikui, spyruoklese > susikaupia purvo, akmenuku ir t.t., del ko siek tiek pasikeicia > specifiakcijos ir pradeda nevienodai atsidarineti sklendes. Jei > sinchronizacija buvo daryta su purvinu, o dabar viska isplausi su > sepetuku, gausis, kad siek tiek viskas vel pasikeis, todel turi > sinchronizuoti is naujo. Beja, ar esi tikras, kad tas kas sinchrionizavo, > padare tai idealiai? Ten gi tik du varztelius pasukiot nuemus karba, tai > geriau nerizikuot ir padaryt is karto, nes po to reiks zaist su slangelem > ir tepalu ar ieskotis/pirkt spec prietaisa. :-)) > > Tas sh kur fotkej, tai vadinasi "kuro įsiurbimo adatinis vožtuvas" (google > translate), ji prideda todel, kad jo virsutine dalis (ta kur tamsesne) > nusidevi/nusidauzo ir pradeda leist benza. Beja, juos isiminet reik > atsargiai, nelupt, tie metaliukai ANT KURIU JIS KABINASI (pludes pusej) > lankstosi ir taip reguliuojasi pludes aukstis. > > Norint viska idealiai padaryt, reiktu ir pludziu auksti sureguliuot, bet > jei neperpilinejo anksciau ir nesulankstei nieko, tai turetu but viskas > ok, gali palikt kaip yra. O siaip, pludziu auksti gali suzinot pagal > karbo/moco pavadinima google. Pasidaryt gali su liniuote. Reguliuojasi > lankstant metaliuka pludes pusej ant kurio jis ir kabinasi. > https://www.google.lt/#q=carb+float+height > > *** Beja, patarimas, kai kazka reguliuoji, uzsirasyk/pasimatuok kiek buvo. > :-) > > > "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message > news:lgpe6r$ocu$1@trimpas.omnitel.net... >> Dekui uz patarimus. >> >> Priejimas prie misinio riebumo adatos is apacios, vienam karbe dar dar, >> kitame visai be sansu. Kazkada atsuktuvo galvute ir sukiodavau. Su daug >> keiksmazodziu. >> >> Sinchronizacija - kodel turetu issiderinti? >> >> Siaip gerai kad paminejai, padarysiu namu darbus, perziuresiu jutuba apie >> sinchronizavima. Reikia lietingo savaitgalio siam darbui. >> >> Karbo remkomplekte buna tokia aliuminine tabletke, gal zinai, kam jinai >> reikalinga? >> >> Tiesa, daug pisliavos idejau, kol radau karbo kuro pripylimo adatu >> padeti, >> ties kuria karbas nepersipila. Pasirodo, pasukiojus ja i apie savo asi, >> imanoma pasiekti norima rezultata. Cia sneka apie sita: >> >> >> >> Net naujas idejus buvo blogai. >> >> >> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message >> news:lgpd76$nfn$1@trimpas.omnitel.net... >> Misinio varztus atsukt geriau daugiau, nei per mazai (bus kazkur ~3-7 >> pasukimai (po 180 laipsniu)). Orientuotis i tai, kad kai jau bus per >> riebu, >> davus biski gazo, apsukos biski uzsilaikys ir kris leciau, kai pasieki >> sita >> riba, po biski uzsuknieji atgal, kols bus viduriukas tarp per leto >> kritimo >> ir per greito. O priejimas, tai nezinau kaip pas tave, bet jei is >> virsaus, >> tai nuemus/pakelus baka, jei is apacios, tai tada su pirstais ir TIK >> atsuktuvo galvute, nes joks atsuktuvas greiciausiai netilps. Po isplovimo >> ir >> t.t., jie turi sukiotis lengvai. Beja, po perrinkimo nepamirsk >> sinchronizacijos, nes dirbs blogai. Gali sinchronizuoti be jokio >> prietaiso, >> kol busi isemes karbus (kad ir su pora identisko diametro adatu ar >> kazkuom >> panasaus). Sinchronizacija butinai padaryk pirma, kitaip visokie misinio >> reguliavimai bus beprasmiai, nes vis tiek dirbs shudinai. >> >> Cia pvz kaip synchinti nuimtus karbus: >> https://www.google.lt/#q=carb+bench+sync >> >> >> >> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >> news:lgp8vi$jjr$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai jau nuspresta, pradesiu nuo valymo, kai rankos prieis. Bandysiu >>> issukti >>> visus ziklerius, pramirkyti carb cleaneryje, vienzo viska kaip reikia. >>> >>> Ar tikrai jau taip gerai pries tai buvo, negaliu 100% pasakyti. Gliucino >>> mocas pries tai, nuveziau pazistamam, sutvarke (sake skiles zvakes >>> korpusas), tada vaziavo daug geriau. Bet klausimas, ar iki galo gerai. >>> >>> Misinio reguliavimo varztai jau buvo issukineti kazkada. Man tik >>> klausimas, >>> kaip juos pasukti, kai karbas moce, ten prieiti reikia ginekologo >>> gabumu. >>> >>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message >>> news:lgp3md$ejq$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai jei veike gerai ir nieks nereguliavo, tai tikrai jokie regulaivimai >>> nepades. Gal ne iki galo isrinkai karba, o sakau, skylutes gali buti ne >>> visai aklinos, o tiesiog susiaureja ir prapurskimas kiaurai per jas su >>> cleaneriu mazai ka duos, reik ka nors (kad ir ta iranki kur rodziau) >>> ikisus >>> pravalyt normaliai. O tas vadinamas pilot jet'as veikia ne tik ant >>> laisvu >>> apsuku, jis naudojamas kazkur IKI ~1/4 gazo rankenos pasukimo, todel jei >>> uzsikises, bus kaip dabar yra pas tave. Main jet'as pradeda veikti tik >>> kazkur NUO ~1/4 rankenos pasukimo. Todel gaunasi tu duodi ant laisvo >>> gazo, >>> jam pritruksta benzo, pradeda dust ir tu nepasieki tos ribos, nuo kada >>> prisijungia main jet'as. Ijungus padsosa, sita problema dingsta, nes >>> pariebini misini, o isijungus main jet'ui pradeda atrodyt lyg ir viskas >>> OK. >>> Dar ka gali paziuret, jei pas tave issisuka (neuzstampuotas/pragreztas >>> priejimas) misinio reguliavimo varztai, prisuk iki galo visus, uzsirasyk >>> kiek buvo pasukimu ir issuk, viska praplauk ten toj vietoj. >>> >>> >>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>> news:lgokl0$154$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Na ant padsoso kuriasi gerai, tarsi nebutu jokiu problemu. Davus gazo >>>> gesta. >>>> Pagal tavo minti, apauge butu didieji zikleriai, bet ko tai nelabai tuo >>>> tikisi, kad mazieji ok o didieji uzauge. >>>> >>>> Savaitgali pakeiciau benza ir pabanzdiau vel. Gal kiek geriau, bet jau >>>> aisku, kad liesas misinys. >>>> >>>> Isemus oro filtra, ir uzdengiant ranka oro padavima, pradeda dirbt daug >>>> geriau, ima apsukas (bet nenumeta normaliai). Uzmetus skudura ant oro >>>> paemimo skyliu, jau butu galima bandyti nuvaziuoti iki remonto >>>> dirbtuviu >>>> :-) >>>> >>>> Dabar matau tik du variantus - traukti karba eilini syki ir bandyti >>>> pravalyti visus ziklerius, nors jie ir svarus atrodo. Resursu matau >>>> yra, >>>> kad >>>> ir cia, karbas labai panasus >>>> http://cbrforum.com/forum/f2-tech-93/carburetor-cleaning-tuning-101-a-96888/ >>>> >>>> Arba reguliuoti karba. Yra ten tokios laisvos eigos adatos, kuriu deja >>>> pasukti, kai karbas istatytas i vieta, neimanoma. Vienzo teks skaityt >>>> teorija, gal ka isgalvosiu. Matau kad kol pats visko neissiaiskinsiu >>>> iki >>>> galo, vis vien rezultato nebus. >>>> >>>> Slyksciausia, kad zikleriai skylese ir ju issukt panasu lengva nebus, o >>>> ir >>>> sugadinti lengva. >>>> >>>> >>>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message >>>> news:lghdtj$okg$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tau reikia dvieju dalyku: >>>> >>>> 1. Carb cleanerio >>>> 2. Carb jet cleaning tool'so/panasaus daikto (galima gal ir apsieiti, >>>> ziurint kaip apauge ir ar uzteks tik cleanerio) >>>> https://www.google.lt/search?q=carb+jet+cleaning+tool&source=lnms&tbm=isch >>>> >>>> Problema pilot jet'uose (cia tie kur mazesni), jie apauge ir negali >>>> paduoti >>>> reikiamo kiekio degalu, kad galetu palaikyti reikiamas laisvas apsukas. >>>> Davus gazo, turbut veikia beveik "OK", nes davus gazo naudojami main >>>> jet'ai >>>> (tie didesni), ju skylutes didesnes ir sunkiau apaugt, bet juos irgi >>>> reikia >>>> isvalyti (padides galia ir t.t., jei buvo kazkiek apauge). >>>> >>>> * Terminai angliski, nes viskuom domiuosi tik anglu kalba, todel man >>>> paprasciau. Kiek žinau, jet'ai Lietuvoje vadinami "žikleriais". :-) >>>> >>>> >>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>>> news:lggrt3$8n7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Kawasaki el250, dvigubas karbas. >>>>> >>>>> Ant padsoso kuriasi ir veikia normaliai. Pradzioj dumina, uzsilus >>>>> varikliui >>>>> veikia be dumo. >>>>> Bet, atleidus padsosa arba bent kiek suktelejus gazo rankena gesta. >>>>> >>>>> Karbas svarus, membranos sveikos. Pries tai vaziavo gerai, bet >>>>> pastovejo >>>>> pora metu nenaudojamas. >>>>> >>>>> Nebeturiu minciu, kur slieku ieskot. Bet kokios mintys apie veiksmu >>>>> seka >>>>> arba galimas priezastis butu gerai. >>>>> >>>>> >>>>> Vienas bet - benzas senas, stovejes kelis metus. Savaitgali pakeisiu i >>>>> nauja, gal pades, gal ne. >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> >> > >