Nu tuo tai tikiu. Siaip kai kuriuose karbuose tos laisvu adatos isvis su dangteliu dar buna. Speju ant veikiancio moco net nereguliuoja ju isvis. "Didzkis" <didzkis@gmail.com> wrote in message news:lh0go6$apd$1@trimpas.omnitel.net... > dar VFR karbų nematei, ten ir stovintį išardytą neina prieit > > > > On 2014.03.27 08:09, Sail wrote: >> Slangeles uzmautos gerai, nera ten pro kur siurbti tikrai. Galu gale >> nedirbtu gi ir ant laisvu, jei siurbtu pro sali. >> >> Dinamini sync'a gal padarysiu, reikia tik slangute nusipirkti. Bet siknoj >> jausmas kad nepades. >> >> O va adatu nepasuksiu. Viena dar teoriskai galeciau, bet antra >> neisivaizduoju kaip. Priejima is tos puses dengia isiurbimo kolektorius, >> o >> per kita puse ir dar is apacios isvisi neisivaizduoju kaip prieiti. >> Tad lieka tik karbu sync'as. >> >> Siaip ir anksciau panasu taip pat veikdavo, gaza atlauzus pop pop pop ir >> tik >> tada traukt pradedavo. >> >> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message >> news:lguom9$ltb$1@trimpas.omnitel.net... >> Patikrink ar visur ir gerai uzmautos slangeles ar niekur neprasiurbia, >> patikrinimui gali purkstelt to pacio carb cleanerio ant tu vietu kur >> itari, >> kad gali siurbti. Pursk, kai mocas bus uzvestas ir ramiai dirbs, ziurek >> ar >> kas nors keiciasi, jei ne - viskas OK. Tada synchink carbus, jei nepades >> ir >> viskas sandaru, tada bandyk pasukti 1-3 kartus (po 180 laipsniu) isukti >> (pagal laikrodzio rodykle) misinio regulaivimo varztus (paliesinti >> misni). >> >> >> P.S. Del viso pikto, turek po ranka gesintuva. :-) >> >> >> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >> news:lgtr41$qam$1@trimpas.omnitel.net... >>> Na va vakar viska surinkau po valymo. >>> >>> Rezultatas - vedasi ir dirba ant laisvu puikiai. Vienintelis likes >>> minusas - >>> uzlaikymas reaguojant i gazo rankena, ir, jei ja staigiai ir daug >>> atsuki, >>> gali uzgesti. >>> Reiks galvot, ar cia karbo tokia ypatybe, ar cia dar ka nors imanoma >>> isburti. Nelabai kas ir lieka bandyti - prie kuro riebumo adatu >>> neprieisi, >>> lieka tik dinamine karbu sinchronizacija. >>> >>> O siaip vazineti galima. >>> >>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>> news:lgr7r4$ejv$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tai su tu metaliuku lankstymais ir adatiniu voztuvu sukiojimu sokau su >>>> bugnais puse dienos. Bet galu gale radau viena padeti, kur vienas >>>> karbas >>>> isvis neleidzia, kitas per nakti privarvina maza balute, taigi buvo >>>> beveik >>>> gerai. Pakeitus tas adatas i naujas tai isvis blogai. Seka tokia - >>>> randi >>>> padeti, kur puciant ora per slangele voztuvas oro nepraleidzia. Tada >>>> uzsuki dangteli, uzpili benzu karba, jei persipila, vel atsuki ir >>>> ieskai >>>> kitos padeties. Taip n kartu kol pasiseka. Metalines voztuvo dalies >>>> pravalymas ir praslifavimas nepadeda. >>>> >>>> Vakar karba pravaliau, panasu vienas zikeris vis tik buvo uzsikises, >>>> nors >>>> siaip karbas pakankamai svarus. Taigi yra vilties kad bus rezultatas. >>>> >>>> Sekantis etapas tai vel sokiai su bugnais su kuro voztuvais, po to jau >>>> ziuresiu sinchronizacija. Siaip sinchronizacijos varztas dar gamyklinej >>>> padety, t.y. uzteptas dazais. >>>> >>>> >>>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message >>>> news:lgpio4$slb$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Synchinti reikia, nes ten ta dalis kur vaiksto sukiojant gaza ir >>>> atidarineja sklendes, pas ja yra spyruokles, praejus laikui, >>>> spyruoklese >>>> susikaupia purvo, akmenuku ir t.t., del ko siek tiek pasikeicia >>>> specifiakcijos ir pradeda nevienodai atsidarineti sklendes. Jei >>>> sinchronizacija buvo daryta su purvinu, o dabar viska isplausi su >>>> sepetuku, gausis, kad siek tiek viskas vel pasikeis, todel turi >>>> sinchronizuoti is naujo. Beja, ar esi tikras, kad tas kas >>>> sinchrionizavo, >>>> padare tai idealiai? Ten gi tik du varztelius pasukiot nuemus karba, >>>> tai >>>> geriau nerizikuot ir padaryt is karto, nes po to reiks zaist su >>>> slangelem >>>> ir tepalu ar ieskotis/pirkt spec prietaisa. :-)) >>>> >>>> Tas sh kur fotkej, tai vadinasi "kuro įsiurbimo adatinis vožtuvas" >>>> (google >>>> translate), ji prideda todel, kad jo virsutine dalis (ta kur tamsesne) >>>> nusidevi/nusidauzo ir pradeda leist benza. Beja, juos isiminet reik >>>> atsargiai, nelupt, tie metaliukai ANT KURIU JIS KABINASI (pludes pusej) >>>> lankstosi ir taip reguliuojasi pludes aukstis. >>>> >>>> Norint viska idealiai padaryt, reiktu ir pludziu auksti sureguliuot, >>>> bet >>>> jei neperpilinejo anksciau ir nesulankstei nieko, tai turetu but viskas >>>> ok, gali palikt kaip yra. O siaip, pludziu auksti gali suzinot pagal >>>> karbo/moco pavadinima google. Pasidaryt gali su liniuote. Reguliuojasi >>>> lankstant metaliuka pludes pusej ant kurio jis ir kabinasi. >>>> https://www.google.lt/#q=carb+float+height >>>> >>>> *** Beja, patarimas, kai kazka reguliuoji, uzsirasyk/pasimatuok kiek >>>> buvo. >>>> :-) >>>> >>>> >>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>>> news:lgpe6r$ocu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Dekui uz patarimus. >>>>> >>>>> Priejimas prie misinio riebumo adatos is apacios, vienam karbe dar >>>>> dar, >>>>> kitame visai be sansu. Kazkada atsuktuvo galvute ir sukiodavau. Su >>>>> daug >>>>> keiksmazodziu. >>>>> >>>>> Sinchronizacija - kodel turetu issiderinti? >>>>> >>>>> Siaip gerai kad paminejai, padarysiu namu darbus, perziuresiu jutuba >>>>> apie >>>>> sinchronizavima. Reikia lietingo savaitgalio siam darbui. >>>>> >>>>> Karbo remkomplekte buna tokia aliuminine tabletke, gal zinai, kam >>>>> jinai >>>>> reikalinga? >>>>> >>>>> Tiesa, daug pisliavos idejau, kol radau karbo kuro pripylimo adatu >>>>> padeti, >>>>> ties kuria karbas nepersipila. Pasirodo, pasukiojus ja i apie savo >>>>> asi, >>>>> imanoma pasiekti norima rezultata. Cia sneka apie sita: >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> Net naujas idejus buvo blogai. >>>>> >>>>> >>>>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message >>>>> news:lgpd76$nfn$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Misinio varztus atsukt geriau daugiau, nei per mazai (bus kazkur ~3-7 >>>>> pasukimai (po 180 laipsniu)). Orientuotis i tai, kad kai jau bus per >>>>> riebu, >>>>> davus biski gazo, apsukos biski uzsilaikys ir kris leciau, kai pasieki >>>>> sita >>>>> riba, po biski uzsuknieji atgal, kols bus viduriukas tarp per leto >>>>> kritimo >>>>> ir per greito. O priejimas, tai nezinau kaip pas tave, bet jei is >>>>> virsaus, >>>>> tai nuemus/pakelus baka, jei is apacios, tai tada su pirstais ir TIK >>>>> atsuktuvo galvute, nes joks atsuktuvas greiciausiai netilps. Po >>>>> isplovimo >>>>> ir >>>>> t.t., jie turi sukiotis lengvai. Beja, po perrinkimo nepamirsk >>>>> sinchronizacijos, nes dirbs blogai. Gali sinchronizuoti be jokio >>>>> prietaiso, >>>>> kol busi isemes karbus (kad ir su pora identisko diametro adatu ar >>>>> kazkuom >>>>> panasaus). Sinchronizacija butinai padaryk pirma, kitaip visokie >>>>> misinio >>>>> reguliavimai bus beprasmiai, nes vis tiek dirbs shudinai. >>>>> >>>>> Cia pvz kaip synchinti nuimtus karbus: >>>>> https://www.google.lt/#q=carb+bench+sync >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>>>> news:lgp8vi$jjr$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Tai jau nuspresta, pradesiu nuo valymo, kai rankos prieis. Bandysiu >>>>>> issukti >>>>>> visus ziklerius, pramirkyti carb cleaneryje, vienzo viska kaip >>>>>> reikia. >>>>>> >>>>>> Ar tikrai jau taip gerai pries tai buvo, negaliu 100% pasakyti. >>>>>> Gliucino >>>>>> mocas pries tai, nuveziau pazistamam, sutvarke (sake skiles zvakes >>>>>> korpusas), tada vaziavo daug geriau. Bet klausimas, ar iki galo >>>>>> gerai. >>>>>> >>>>>> Misinio reguliavimo varztai jau buvo issukineti kazkada. Man tik >>>>>> klausimas, >>>>>> kaip juos pasukti, kai karbas moce, ten prieiti reikia ginekologo >>>>>> gabumu. >>>>>> >>>>>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message >>>>>> news:lgp3md$ejq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Tai jei veike gerai ir nieks nereguliavo, tai tikrai jokie >>>>>> regulaivimai >>>>>> nepades. Gal ne iki galo isrinkai karba, o sakau, skylutes gali buti >>>>>> ne >>>>>> visai aklinos, o tiesiog susiaureja ir prapurskimas kiaurai per jas >>>>>> su >>>>>> cleaneriu mazai ka duos, reik ka nors (kad ir ta iranki kur rodziau) >>>>>> ikisus >>>>>> pravalyt normaliai. O tas vadinamas pilot jet'as veikia ne tik ant >>>>>> laisvu >>>>>> apsuku, jis naudojamas kazkur IKI ~1/4 gazo rankenos pasukimo, todel >>>>>> jei >>>>>> uzsikises, bus kaip dabar yra pas tave. Main jet'as pradeda veikti >>>>>> tik >>>>>> kazkur NUO ~1/4 rankenos pasukimo. Todel gaunasi tu duodi ant laisvo >>>>>> gazo, >>>>>> jam pritruksta benzo, pradeda dust ir tu nepasieki tos ribos, nuo >>>>>> kada >>>>>> prisijungia main jet'as. Ijungus padsosa, sita problema dingsta, nes >>>>>> pariebini misini, o isijungus main jet'ui pradeda atrodyt lyg ir >>>>>> viskas >>>>>> OK. >>>>>> Dar ka gali paziuret, jei pas tave issisuka >>>>>> (neuzstampuotas/pragreztas >>>>>> priejimas) misinio reguliavimo varztai, prisuk iki galo visus, >>>>>> uzsirasyk >>>>>> kiek buvo pasukimu ir issuk, viska praplauk ten toj vietoj. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:lgokl0$154$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Na ant padsoso kuriasi gerai, tarsi nebutu jokiu problemu. Davus >>>>>>> gazo >>>>>>> gesta. >>>>>>> Pagal tavo minti, apauge butu didieji zikleriai, bet ko tai nelabai >>>>>>> tuo >>>>>>> tikisi, kad mazieji ok o didieji uzauge. >>>>>>> >>>>>>> Savaitgali pakeiciau benza ir pabanzdiau vel. Gal kiek geriau, bet >>>>>>> jau >>>>>>> aisku, kad liesas misinys. >>>>>>> >>>>>>> Isemus oro filtra, ir uzdengiant ranka oro padavima, pradeda dirbt >>>>>>> daug >>>>>>> geriau, ima apsukas (bet nenumeta normaliai). Uzmetus skudura ant >>>>>>> oro >>>>>>> paemimo skyliu, jau butu galima bandyti nuvaziuoti iki remonto >>>>>>> dirbtuviu >>>>>>> :-) >>>>>>> >>>>>>> Dabar matau tik du variantus - traukti karba eilini syki ir bandyti >>>>>>> pravalyti visus ziklerius, nors jie ir svarus atrodo. Resursu matau >>>>>>> yra, >>>>>>> kad >>>>>>> ir cia, karbas labai panasus >>>>>>> http://cbrforum.com/forum/f2-tech-93/carburetor-cleaning-tuning-101-a-96888/ >>>>>>> >>>>>>> Arba reguliuoti karba. Yra ten tokios laisvos eigos adatos, kuriu >>>>>>> deja >>>>>>> pasukti, kai karbas istatytas i vieta, neimanoma. Vienzo teks >>>>>>> skaityt >>>>>>> teorija, gal ka isgalvosiu. Matau kad kol pats visko neissiaiskinsiu >>>>>>> iki >>>>>>> galo, vis vien rezultato nebus. >>>>>>> >>>>>>> Slyksciausia, kad zikleriai skylese ir ju issukt panasu lengva >>>>>>> nebus, >>>>>>> o >>>>>>> ir >>>>>>> sugadinti lengva. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message >>>>>>> news:lghdtj$okg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Tau reikia dvieju dalyku: >>>>>>> >>>>>>> 1. Carb cleanerio >>>>>>> 2. Carb jet cleaning tool'so/panasaus daikto (galima gal ir >>>>>>> apsieiti, >>>>>>> ziurint kaip apauge ir ar uzteks tik cleanerio) >>>>>>> https://www.google.lt/search?q=carb+jet+cleaning+tool&source=lnms&tbm=isch >>>>>>> >>>>>>> Problema pilot jet'uose (cia tie kur mazesni), jie apauge ir negali >>>>>>> paduoti >>>>>>> reikiamo kiekio degalu, kad galetu palaikyti reikiamas laisvas >>>>>>> apsukas. >>>>>>> Davus gazo, turbut veikia beveik "OK", nes davus gazo naudojami main >>>>>>> jet'ai >>>>>>> (tie didesni), ju skylutes didesnes ir sunkiau apaugt, bet juos irgi >>>>>>> reikia >>>>>>> isvalyti (padides galia ir t.t., jei buvo kazkiek apauge). >>>>>>> >>>>>>> * Terminai angliski, nes viskuom domiuosi tik anglu kalba, todel man >>>>>>> paprasciau. Kiek žinau, jet'ai Lietuvoje vadinami "žikleriais". :-) >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:lggrt3$8n7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Kawasaki el250, dvigubas karbas. >>>>>>>> >>>>>>>> Ant padsoso kuriasi ir veikia normaliai. Pradzioj dumina, uzsilus >>>>>>>> varikliui >>>>>>>> veikia be dumo. >>>>>>>> Bet, atleidus padsosa arba bent kiek suktelejus gazo rankena gesta. >>>>>>>> >>>>>>>> Karbas svarus, membranos sveikos. Pries tai vaziavo gerai, bet >>>>>>>> pastovejo >>>>>>>> pora metu nenaudojamas. >>>>>>>> >>>>>>>> Nebeturiu minciu, kur slieku ieskot. Bet kokios mintys apie veiksmu >>>>>>>> seka >>>>>>>> arba galimas priezastis butu gerai. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> Vienas bet - benzas senas, stovejes kelis metus. Savaitgali >>>>>>>> pakeisiu >>>>>>>> i >>>>>>>> nauja, gal pades, gal ne. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >>