dar VFR karbų nematei, ten ir stovintį išardytą neina prieit On 2014.03.27 08:09, Sail wrote: > Slangeles uzmautos gerai, nera ten pro kur siurbti tikrai. Galu gale > nedirbtu gi ir ant laisvu, jei siurbtu pro sali. > > Dinamini sync'a gal padarysiu, reikia tik slangute nusipirkti. Bet siknoj > jausmas kad nepades. > > O va adatu nepasuksiu. Viena dar teoriskai galeciau, bet antra > neisivaizduoju kaip. Priejima is tos puses dengia isiurbimo kolektorius, o > per kita puse ir dar is apacios isvisi neisivaizduoju kaip prieiti. > Tad lieka tik karbu sync'as. > > Siaip ir anksciau panasu taip pat veikdavo, gaza atlauzus pop pop pop ir tik > tada traukt pradedavo. > > "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message > news:lguom9$ltb$1@trimpas.omnitel.net... > Patikrink ar visur ir gerai uzmautos slangeles ar niekur neprasiurbia, > patikrinimui gali purkstelt to pacio carb cleanerio ant tu vietu kur itari, > kad gali siurbti. Pursk, kai mocas bus uzvestas ir ramiai dirbs, ziurek ar > kas nors keiciasi, jei ne - viskas OK. Tada synchink carbus, jei nepades ir > viskas sandaru, tada bandyk pasukti 1-3 kartus (po 180 laipsniu) isukti > (pagal laikrodzio rodykle) misinio regulaivimo varztus (paliesinti misni). > > > P.S. Del viso pikto, turek po ranka gesintuva. :-) > > > "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message > news:lgtr41$qam$1@trimpas.omnitel.net... >> Na va vakar viska surinkau po valymo. >> >> Rezultatas - vedasi ir dirba ant laisvu puikiai. Vienintelis likes >> minusas - >> uzlaikymas reaguojant i gazo rankena, ir, jei ja staigiai ir daug atsuki, >> gali uzgesti. >> Reiks galvot, ar cia karbo tokia ypatybe, ar cia dar ka nors imanoma >> isburti. Nelabai kas ir lieka bandyti - prie kuro riebumo adatu neprieisi, >> lieka tik dinamine karbu sinchronizacija. >> >> O siaip vazineti galima. >> >> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >> news:lgr7r4$ejv$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai su tu metaliuku lankstymais ir adatiniu voztuvu sukiojimu sokau su >>> bugnais puse dienos. Bet galu gale radau viena padeti, kur vienas karbas >>> isvis neleidzia, kitas per nakti privarvina maza balute, taigi buvo >>> beveik >>> gerai. Pakeitus tas adatas i naujas tai isvis blogai. Seka tokia - randi >>> padeti, kur puciant ora per slangele voztuvas oro nepraleidzia. Tada >>> uzsuki dangteli, uzpili benzu karba, jei persipila, vel atsuki ir ieskai >>> kitos padeties. Taip n kartu kol pasiseka. Metalines voztuvo dalies >>> pravalymas ir praslifavimas nepadeda. >>> >>> Vakar karba pravaliau, panasu vienas zikeris vis tik buvo uzsikises, nors >>> siaip karbas pakankamai svarus. Taigi yra vilties kad bus rezultatas. >>> >>> Sekantis etapas tai vel sokiai su bugnais su kuro voztuvais, po to jau >>> ziuresiu sinchronizacija. Siaip sinchronizacijos varztas dar gamyklinej >>> padety, t.y. uzteptas dazais. >>> >>> >>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message >>> news:lgpio4$slb$1@trimpas.omnitel.net... >>> Synchinti reikia, nes ten ta dalis kur vaiksto sukiojant gaza ir >>> atidarineja sklendes, pas ja yra spyruokles, praejus laikui, spyruoklese >>> susikaupia purvo, akmenuku ir t.t., del ko siek tiek pasikeicia >>> specifiakcijos ir pradeda nevienodai atsidarineti sklendes. Jei >>> sinchronizacija buvo daryta su purvinu, o dabar viska isplausi su >>> sepetuku, gausis, kad siek tiek viskas vel pasikeis, todel turi >>> sinchronizuoti is naujo. Beja, ar esi tikras, kad tas kas sinchrionizavo, >>> padare tai idealiai? Ten gi tik du varztelius pasukiot nuemus karba, tai >>> geriau nerizikuot ir padaryt is karto, nes po to reiks zaist su slangelem >>> ir tepalu ar ieskotis/pirkt spec prietaisa. :-)) >>> >>> Tas sh kur fotkej, tai vadinasi "kuro įsiurbimo adatinis vožtuvas" >>> (google >>> translate), ji prideda todel, kad jo virsutine dalis (ta kur tamsesne) >>> nusidevi/nusidauzo ir pradeda leist benza. Beja, juos isiminet reik >>> atsargiai, nelupt, tie metaliukai ANT KURIU JIS KABINASI (pludes pusej) >>> lankstosi ir taip reguliuojasi pludes aukstis. >>> >>> Norint viska idealiai padaryt, reiktu ir pludziu auksti sureguliuot, bet >>> jei neperpilinejo anksciau ir nesulankstei nieko, tai turetu but viskas >>> ok, gali palikt kaip yra. O siaip, pludziu auksti gali suzinot pagal >>> karbo/moco pavadinima google. Pasidaryt gali su liniuote. Reguliuojasi >>> lankstant metaliuka pludes pusej ant kurio jis ir kabinasi. >>> https://www.google.lt/#q=carb+float+height >>> >>> *** Beja, patarimas, kai kazka reguliuoji, uzsirasyk/pasimatuok kiek >>> buvo. >>> :-) >>> >>> >>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>> news:lgpe6r$ocu$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Dekui uz patarimus. >>>> >>>> Priejimas prie misinio riebumo adatos is apacios, vienam karbe dar dar, >>>> kitame visai be sansu. Kazkada atsuktuvo galvute ir sukiodavau. Su daug >>>> keiksmazodziu. >>>> >>>> Sinchronizacija - kodel turetu issiderinti? >>>> >>>> Siaip gerai kad paminejai, padarysiu namu darbus, perziuresiu jutuba >>>> apie >>>> sinchronizavima. Reikia lietingo savaitgalio siam darbui. >>>> >>>> Karbo remkomplekte buna tokia aliuminine tabletke, gal zinai, kam jinai >>>> reikalinga? >>>> >>>> Tiesa, daug pisliavos idejau, kol radau karbo kuro pripylimo adatu >>>> padeti, >>>> ties kuria karbas nepersipila. Pasirodo, pasukiojus ja i apie savo asi, >>>> imanoma pasiekti norima rezultata. Cia sneka apie sita: >>>> >>>> >>>> >>>> Net naujas idejus buvo blogai. >>>> >>>> >>>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message >>>> news:lgpd76$nfn$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Misinio varztus atsukt geriau daugiau, nei per mazai (bus kazkur ~3-7 >>>> pasukimai (po 180 laipsniu)). Orientuotis i tai, kad kai jau bus per >>>> riebu, >>>> davus biski gazo, apsukos biski uzsilaikys ir kris leciau, kai pasieki >>>> sita >>>> riba, po biski uzsuknieji atgal, kols bus viduriukas tarp per leto >>>> kritimo >>>> ir per greito. O priejimas, tai nezinau kaip pas tave, bet jei is >>>> virsaus, >>>> tai nuemus/pakelus baka, jei is apacios, tai tada su pirstais ir TIK >>>> atsuktuvo galvute, nes joks atsuktuvas greiciausiai netilps. Po >>>> isplovimo >>>> ir >>>> t.t., jie turi sukiotis lengvai. Beja, po perrinkimo nepamirsk >>>> sinchronizacijos, nes dirbs blogai. Gali sinchronizuoti be jokio >>>> prietaiso, >>>> kol busi isemes karbus (kad ir su pora identisko diametro adatu ar >>>> kazkuom >>>> panasaus). Sinchronizacija butinai padaryk pirma, kitaip visokie misinio >>>> reguliavimai bus beprasmiai, nes vis tiek dirbs shudinai. >>>> >>>> Cia pvz kaip synchinti nuimtus karbus: >>>> https://www.google.lt/#q=carb+bench+sync >>>> >>>> >>>> >>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>>> news:lgp8vi$jjr$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tai jau nuspresta, pradesiu nuo valymo, kai rankos prieis. Bandysiu >>>>> issukti >>>>> visus ziklerius, pramirkyti carb cleaneryje, vienzo viska kaip reikia. >>>>> >>>>> Ar tikrai jau taip gerai pries tai buvo, negaliu 100% pasakyti. >>>>> Gliucino >>>>> mocas pries tai, nuveziau pazistamam, sutvarke (sake skiles zvakes >>>>> korpusas), tada vaziavo daug geriau. Bet klausimas, ar iki galo gerai. >>>>> >>>>> Misinio reguliavimo varztai jau buvo issukineti kazkada. Man tik >>>>> klausimas, >>>>> kaip juos pasukti, kai karbas moce, ten prieiti reikia ginekologo >>>>> gabumu. >>>>> >>>>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message >>>>> news:lgp3md$ejq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tai jei veike gerai ir nieks nereguliavo, tai tikrai jokie regulaivimai >>>>> nepades. Gal ne iki galo isrinkai karba, o sakau, skylutes gali buti ne >>>>> visai aklinos, o tiesiog susiaureja ir prapurskimas kiaurai per jas su >>>>> cleaneriu mazai ka duos, reik ka nors (kad ir ta iranki kur rodziau) >>>>> ikisus >>>>> pravalyt normaliai. O tas vadinamas pilot jet'as veikia ne tik ant >>>>> laisvu >>>>> apsuku, jis naudojamas kazkur IKI ~1/4 gazo rankenos pasukimo, todel >>>>> jei >>>>> uzsikises, bus kaip dabar yra pas tave. Main jet'as pradeda veikti tik >>>>> kazkur NUO ~1/4 rankenos pasukimo. Todel gaunasi tu duodi ant laisvo >>>>> gazo, >>>>> jam pritruksta benzo, pradeda dust ir tu nepasieki tos ribos, nuo kada >>>>> prisijungia main jet'as. Ijungus padsosa, sita problema dingsta, nes >>>>> pariebini misini, o isijungus main jet'ui pradeda atrodyt lyg ir viskas >>>>> OK. >>>>> Dar ka gali paziuret, jei pas tave issisuka (neuzstampuotas/pragreztas >>>>> priejimas) misinio reguliavimo varztai, prisuk iki galo visus, >>>>> uzsirasyk >>>>> kiek buvo pasukimu ir issuk, viska praplauk ten toj vietoj. >>>>> >>>>> >>>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>>>> news:lgokl0$154$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Na ant padsoso kuriasi gerai, tarsi nebutu jokiu problemu. Davus gazo >>>>>> gesta. >>>>>> Pagal tavo minti, apauge butu didieji zikleriai, bet ko tai nelabai >>>>>> tuo >>>>>> tikisi, kad mazieji ok o didieji uzauge. >>>>>> >>>>>> Savaitgali pakeiciau benza ir pabanzdiau vel. Gal kiek geriau, bet jau >>>>>> aisku, kad liesas misinys. >>>>>> >>>>>> Isemus oro filtra, ir uzdengiant ranka oro padavima, pradeda dirbt >>>>>> daug >>>>>> geriau, ima apsukas (bet nenumeta normaliai). Uzmetus skudura ant oro >>>>>> paemimo skyliu, jau butu galima bandyti nuvaziuoti iki remonto >>>>>> dirbtuviu >>>>>> :-) >>>>>> >>>>>> Dabar matau tik du variantus - traukti karba eilini syki ir bandyti >>>>>> pravalyti visus ziklerius, nors jie ir svarus atrodo. Resursu matau >>>>>> yra, >>>>>> kad >>>>>> ir cia, karbas labai panasus >>>>>> http://cbrforum.com/forum/f2-tech-93/carburetor-cleaning-tuning-101-a-96888/ >>>>>> >>>>>> Arba reguliuoti karba. Yra ten tokios laisvos eigos adatos, kuriu deja >>>>>> pasukti, kai karbas istatytas i vieta, neimanoma. Vienzo teks skaityt >>>>>> teorija, gal ka isgalvosiu. Matau kad kol pats visko neissiaiskinsiu >>>>>> iki >>>>>> galo, vis vien rezultato nebus. >>>>>> >>>>>> Slyksciausia, kad zikleriai skylese ir ju issukt panasu lengva nebus, >>>>>> o >>>>>> ir >>>>>> sugadinti lengva. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message >>>>>> news:lghdtj$okg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Tau reikia dvieju dalyku: >>>>>> >>>>>> 1. Carb cleanerio >>>>>> 2. Carb jet cleaning tool'so/panasaus daikto (galima gal ir apsieiti, >>>>>> ziurint kaip apauge ir ar uzteks tik cleanerio) >>>>>> https://www.google.lt/search?q=carb+jet+cleaning+tool&source=lnms&tbm=isch >>>>>> >>>>>> Problema pilot jet'uose (cia tie kur mazesni), jie apauge ir negali >>>>>> paduoti >>>>>> reikiamo kiekio degalu, kad galetu palaikyti reikiamas laisvas >>>>>> apsukas. >>>>>> Davus gazo, turbut veikia beveik "OK", nes davus gazo naudojami main >>>>>> jet'ai >>>>>> (tie didesni), ju skylutes didesnes ir sunkiau apaugt, bet juos irgi >>>>>> reikia >>>>>> isvalyti (padides galia ir t.t., jei buvo kazkiek apauge). >>>>>> >>>>>> * Terminai angliski, nes viskuom domiuosi tik anglu kalba, todel man >>>>>> paprasciau. Kiek žinau, jet'ai Lietuvoje vadinami "žikleriais". :-) >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:lggrt3$8n7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Kawasaki el250, dvigubas karbas. >>>>>>> >>>>>>> Ant padsoso kuriasi ir veikia normaliai. Pradzioj dumina, uzsilus >>>>>>> varikliui >>>>>>> veikia be dumo. >>>>>>> Bet, atleidus padsosa arba bent kiek suktelejus gazo rankena gesta. >>>>>>> >>>>>>> Karbas svarus, membranos sveikos. Pries tai vaziavo gerai, bet >>>>>>> pastovejo >>>>>>> pora metu nenaudojamas. >>>>>>> >>>>>>> Nebeturiu minciu, kur slieku ieskot. Bet kokios mintys apie veiksmu >>>>>>> seka >>>>>>> arba galimas priezastis butu gerai. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Vienas bet - benzas senas, stovejes kelis metus. Savaitgali pakeisiu >>>>>>> i >>>>>>> nauja, gal pades, gal ne. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >