tai orą pro kažkur siurbs On 2014.03.26 08:14, Sail wrote: > Na va vakar viska surinkau po valymo. > > Rezultatas - vedasi ir dirba ant laisvu puikiai. Vienintelis likes minusas - > uzlaikymas reaguojant i gazo rankena, ir, jei ja staigiai ir daug atsuki, > gali uzgesti. > Reiks galvot, ar cia karbo tokia ypatybe, ar cia dar ka nors imanoma > isburti. Nelabai kas ir lieka bandyti - prie kuro riebumo adatu neprieisi, > lieka tik dinamine karbu sinchronizacija. > > O siaip vazineti galima. > > "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message > news:lgr7r4$ejv$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai su tu metaliuku lankstymais ir adatiniu voztuvu sukiojimu sokau su >> bugnais puse dienos. Bet galu gale radau viena padeti, kur vienas karbas >> isvis neleidzia, kitas per nakti privarvina maza balute, taigi buvo beveik >> gerai. Pakeitus tas adatas i naujas tai isvis blogai. Seka tokia - randi >> padeti, kur puciant ora per slangele voztuvas oro nepraleidzia. Tada >> uzsuki dangteli, uzpili benzu karba, jei persipila, vel atsuki ir ieskai >> kitos padeties. Taip n kartu kol pasiseka. Metalines voztuvo dalies >> pravalymas ir praslifavimas nepadeda. >> >> Vakar karba pravaliau, panasu vienas zikeris vis tik buvo uzsikises, nors >> siaip karbas pakankamai svarus. Taigi yra vilties kad bus rezultatas. >> >> Sekantis etapas tai vel sokiai su bugnais su kuro voztuvais, po to jau >> ziuresiu sinchronizacija. Siaip sinchronizacijos varztas dar gamyklinej >> padety, t.y. uzteptas dazais. >> >> >> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message >> news:lgpio4$slb$1@trimpas.omnitel.net... >> Synchinti reikia, nes ten ta dalis kur vaiksto sukiojant gaza ir >> atidarineja sklendes, pas ja yra spyruokles, praejus laikui, spyruoklese >> susikaupia purvo, akmenuku ir t.t., del ko siek tiek pasikeicia >> specifiakcijos ir pradeda nevienodai atsidarineti sklendes. Jei >> sinchronizacija buvo daryta su purvinu, o dabar viska isplausi su >> sepetuku, gausis, kad siek tiek viskas vel pasikeis, todel turi >> sinchronizuoti is naujo. Beja, ar esi tikras, kad tas kas sinchrionizavo, >> padare tai idealiai? Ten gi tik du varztelius pasukiot nuemus karba, tai >> geriau nerizikuot ir padaryt is karto, nes po to reiks zaist su slangelem >> ir tepalu ar ieskotis/pirkt spec prietaisa. :-)) >> >> Tas sh kur fotkej, tai vadinasi "kuro įsiurbimo adatinis vožtuvas" (google >> translate), ji prideda todel, kad jo virsutine dalis (ta kur tamsesne) >> nusidevi/nusidauzo ir pradeda leist benza. Beja, juos isiminet reik >> atsargiai, nelupt, tie metaliukai ANT KURIU JIS KABINASI (pludes pusej) >> lankstosi ir taip reguliuojasi pludes aukstis. >> >> Norint viska idealiai padaryt, reiktu ir pludziu auksti sureguliuot, bet >> jei neperpilinejo anksciau ir nesulankstei nieko, tai turetu but viskas >> ok, gali palikt kaip yra. O siaip, pludziu auksti gali suzinot pagal >> karbo/moco pavadinima google. Pasidaryt gali su liniuote. Reguliuojasi >> lankstant metaliuka pludes pusej ant kurio jis ir kabinasi. >> https://www.google.lt/#q=carb+float+height >> >> *** Beja, patarimas, kai kazka reguliuoji, uzsirasyk/pasimatuok kiek buvo. >> :-) >> >> >> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >> news:lgpe6r$ocu$1@trimpas.omnitel.net... >>> Dekui uz patarimus. >>> >>> Priejimas prie misinio riebumo adatos is apacios, vienam karbe dar dar, >>> kitame visai be sansu. Kazkada atsuktuvo galvute ir sukiodavau. Su daug >>> keiksmazodziu. >>> >>> Sinchronizacija - kodel turetu issiderinti? >>> >>> Siaip gerai kad paminejai, padarysiu namu darbus, perziuresiu jutuba apie >>> sinchronizavima. Reikia lietingo savaitgalio siam darbui. >>> >>> Karbo remkomplekte buna tokia aliuminine tabletke, gal zinai, kam jinai >>> reikalinga? >>> >>> Tiesa, daug pisliavos idejau, kol radau karbo kuro pripylimo adatu >>> padeti, >>> ties kuria karbas nepersipila. Pasirodo, pasukiojus ja i apie savo asi, >>> imanoma pasiekti norima rezultata. Cia sneka apie sita: >>> >>> >>> >>> Net naujas idejus buvo blogai. >>> >>> >>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message >>> news:lgpd76$nfn$1@trimpas.omnitel.net... >>> Misinio varztus atsukt geriau daugiau, nei per mazai (bus kazkur ~3-7 >>> pasukimai (po 180 laipsniu)). Orientuotis i tai, kad kai jau bus per >>> riebu, >>> davus biski gazo, apsukos biski uzsilaikys ir kris leciau, kai pasieki >>> sita >>> riba, po biski uzsuknieji atgal, kols bus viduriukas tarp per leto >>> kritimo >>> ir per greito. O priejimas, tai nezinau kaip pas tave, bet jei is >>> virsaus, >>> tai nuemus/pakelus baka, jei is apacios, tai tada su pirstais ir TIK >>> atsuktuvo galvute, nes joks atsuktuvas greiciausiai netilps. Po isplovimo >>> ir >>> t.t., jie turi sukiotis lengvai. Beja, po perrinkimo nepamirsk >>> sinchronizacijos, nes dirbs blogai. Gali sinchronizuoti be jokio >>> prietaiso, >>> kol busi isemes karbus (kad ir su pora identisko diametro adatu ar >>> kazkuom >>> panasaus). Sinchronizacija butinai padaryk pirma, kitaip visokie misinio >>> reguliavimai bus beprasmiai, nes vis tiek dirbs shudinai. >>> >>> Cia pvz kaip synchinti nuimtus karbus: >>> https://www.google.lt/#q=carb+bench+sync >>> >>> >>> >>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>> news:lgp8vi$jjr$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tai jau nuspresta, pradesiu nuo valymo, kai rankos prieis. Bandysiu >>>> issukti >>>> visus ziklerius, pramirkyti carb cleaneryje, vienzo viska kaip reikia. >>>> >>>> Ar tikrai jau taip gerai pries tai buvo, negaliu 100% pasakyti. Gliucino >>>> mocas pries tai, nuveziau pazistamam, sutvarke (sake skiles zvakes >>>> korpusas), tada vaziavo daug geriau. Bet klausimas, ar iki galo gerai. >>>> >>>> Misinio reguliavimo varztai jau buvo issukineti kazkada. Man tik >>>> klausimas, >>>> kaip juos pasukti, kai karbas moce, ten prieiti reikia ginekologo >>>> gabumu. >>>> >>>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message >>>> news:lgp3md$ejq$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tai jei veike gerai ir nieks nereguliavo, tai tikrai jokie regulaivimai >>>> nepades. Gal ne iki galo isrinkai karba, o sakau, skylutes gali buti ne >>>> visai aklinos, o tiesiog susiaureja ir prapurskimas kiaurai per jas su >>>> cleaneriu mazai ka duos, reik ka nors (kad ir ta iranki kur rodziau) >>>> ikisus >>>> pravalyt normaliai. O tas vadinamas pilot jet'as veikia ne tik ant >>>> laisvu >>>> apsuku, jis naudojamas kazkur IKI ~1/4 gazo rankenos pasukimo, todel jei >>>> uzsikises, bus kaip dabar yra pas tave. Main jet'as pradeda veikti tik >>>> kazkur NUO ~1/4 rankenos pasukimo. Todel gaunasi tu duodi ant laisvo >>>> gazo, >>>> jam pritruksta benzo, pradeda dust ir tu nepasieki tos ribos, nuo kada >>>> prisijungia main jet'as. Ijungus padsosa, sita problema dingsta, nes >>>> pariebini misini, o isijungus main jet'ui pradeda atrodyt lyg ir viskas >>>> OK. >>>> Dar ka gali paziuret, jei pas tave issisuka (neuzstampuotas/pragreztas >>>> priejimas) misinio reguliavimo varztai, prisuk iki galo visus, uzsirasyk >>>> kiek buvo pasukimu ir issuk, viska praplauk ten toj vietoj. >>>> >>>> >>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>>> news:lgokl0$154$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Na ant padsoso kuriasi gerai, tarsi nebutu jokiu problemu. Davus gazo >>>>> gesta. >>>>> Pagal tavo minti, apauge butu didieji zikleriai, bet ko tai nelabai tuo >>>>> tikisi, kad mazieji ok o didieji uzauge. >>>>> >>>>> Savaitgali pakeiciau benza ir pabanzdiau vel. Gal kiek geriau, bet jau >>>>> aisku, kad liesas misinys. >>>>> >>>>> Isemus oro filtra, ir uzdengiant ranka oro padavima, pradeda dirbt daug >>>>> geriau, ima apsukas (bet nenumeta normaliai). Uzmetus skudura ant oro >>>>> paemimo skyliu, jau butu galima bandyti nuvaziuoti iki remonto >>>>> dirbtuviu >>>>> :-) >>>>> >>>>> Dabar matau tik du variantus - traukti karba eilini syki ir bandyti >>>>> pravalyti visus ziklerius, nors jie ir svarus atrodo. Resursu matau >>>>> yra, >>>>> kad >>>>> ir cia, karbas labai panasus >>>>> http://cbrforum.com/forum/f2-tech-93/carburetor-cleaning-tuning-101-a-96888/ >>>>> >>>>> Arba reguliuoti karba. Yra ten tokios laisvos eigos adatos, kuriu deja >>>>> pasukti, kai karbas istatytas i vieta, neimanoma. Vienzo teks skaityt >>>>> teorija, gal ka isgalvosiu. Matau kad kol pats visko neissiaiskinsiu >>>>> iki >>>>> galo, vis vien rezultato nebus. >>>>> >>>>> Slyksciausia, kad zikleriai skylese ir ju issukt panasu lengva nebus, o >>>>> ir >>>>> sugadinti lengva. >>>>> >>>>> >>>>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message >>>>> news:lghdtj$okg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tau reikia dvieju dalyku: >>>>> >>>>> 1. Carb cleanerio >>>>> 2. Carb jet cleaning tool'so/panasaus daikto (galima gal ir apsieiti, >>>>> ziurint kaip apauge ir ar uzteks tik cleanerio) >>>>> https://www.google.lt/search?q=carb+jet+cleaning+tool&source=lnms&tbm=isch >>>>> >>>>> Problema pilot jet'uose (cia tie kur mazesni), jie apauge ir negali >>>>> paduoti >>>>> reikiamo kiekio degalu, kad galetu palaikyti reikiamas laisvas apsukas. >>>>> Davus gazo, turbut veikia beveik "OK", nes davus gazo naudojami main >>>>> jet'ai >>>>> (tie didesni), ju skylutes didesnes ir sunkiau apaugt, bet juos irgi >>>>> reikia >>>>> isvalyti (padides galia ir t.t., jei buvo kazkiek apauge). >>>>> >>>>> * Terminai angliski, nes viskuom domiuosi tik anglu kalba, todel man >>>>> paprasciau. Kiek žinau, jet'ai Lietuvoje vadinami "žikleriais". :-) >>>>> >>>>> >>>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>>>> news:lggrt3$8n7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Kawasaki el250, dvigubas karbas. >>>>>> >>>>>> Ant padsoso kuriasi ir veikia normaliai. Pradzioj dumina, uzsilus >>>>>> varikliui >>>>>> veikia be dumo. >>>>>> Bet, atleidus padsosa arba bent kiek suktelejus gazo rankena gesta. >>>>>> >>>>>> Karbas svarus, membranos sveikos. Pries tai vaziavo gerai, bet >>>>>> pastovejo >>>>>> pora metu nenaudojamas. >>>>>> >>>>>> Nebeturiu minciu, kur slieku ieskot. Bet kokios mintys apie veiksmu >>>>>> seka >>>>>> arba galimas priezastis butu gerai. >>>>>> >>>>>> >>>>>> Vienas bet - benzas senas, stovejes kelis metus. Savaitgali pakeisiu i >>>>>> nauja, gal pades, gal ne. >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >>> >> >> > >