Tema: Re: CROSS: Apklausa. internet domenas naujam serveriui
Autorius: Juozas K.
Data: 2017-03-11 22:27:16
ABL mano ziniomis gana nesenai isidarbines teo. omnitel nntp serveris
atsirado biski anksciau nei lietuvoje internetai tapo vos ne kiekvienu namu
dalimi (IS, osf, omnitel, telekomas dial-up, etc). nelabai ka yra pasakot
siaip, dauguma interneto servsiso provaideriu, visuomeniniu organizaciju ir
panasiai leido savo nntp serverius. salia ju buvo ir e-mail konferencijos,
kai kurios e-mail konferencijos budavo apjungtos su nntp, t.y. postint
galedavai tiek replyindamas i emailu atejusi message'a, tiek i nntp serveri.