Tema: Re: CROSS: Apklausa. internet domenas naujam serveriui
Autorius: Juozas K.
Data: 2017-03-23 16:16:37
"MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message
news:ob0his$v6s$1@trimpas.omnitel.net...

> tipo ynglisha cia mokytis susirenka.. o zangono cia netruksta..
> jei truputi atgal, tai tryda.eu geriau nei fredas.eu ar zredas.eu (su
> akcentu) ar tredas..

dekui kad priminei kokia cia buvo pirmine tema, daugiau nemalsiu sudo :)

siaip nebuciau uzsikabines uz sito grammar-nacizmo, ir taip padariau tik del
to, kad tuo klausimu (ynglisho) visu pirma esu grieztas sau paciam. jokiu
budu nesinori drausti zargonu, bet noris kad zmones zinotu kad jie kartais
kyla ir is klaidingu ziniu