Tema: Re: CROSS: Apklausa. internet domenas naujam serveriui
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-03-12 01:09:28
Principą suprantu šiaip, bet jau kai atėjau newsai su omniu "oficialiai"
nieko bendro neturėjo, ir atrodė kad adminai prie alaus nusprendė pakurt
šiaip sau. Visgi tais laikais įmonės servus ir domeną naudot asmeniniais
tikslais buvo kur kas dažnesnė praktika. Būdavo gi daug ir visokių
www.didelėįmone.lt/~asmeninisdarbuotojopuslapisapiejo šunį...