Tema: Re: CROSS: Apklausa. internet domenas naujam serveriui
Autorius: Juozas K.
Data: 2017-03-23 12:48:55
"MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message
news:ob05jv$hpq$1@trimpas.omnitel.net...
> Kad Thread [~fred] zinau (thx kompams nuo Pentium4 su HyperThread), kad
> tai nera tarptautinis trydos zodis irgi (cia gi ne diareja).
> Kas del "y" ... read [ri:d] .. nu tai tri:d .. th.. bet koks ten theory =
> teorija..
>
> Ilga tema su multiofftopic'ais man atitinka tikra tryda, tai ir mini-tryda
> nekliuna :)
> O kompuose tai dar neteko girdet, kad i3 palaiko hipertryda :D.. ar kokia
> padidejusia tryda..

nu nū tai vysks cia gerai yr.

as tik sakau, kad nereiketu meginti vienos puses pateisinti kitai pusei
skirtais argumentais, ir atvirksciai, nes juk pas kiekviena tikroji
priezastis - kodel buvo parasyta taip, o ne kitaip, yra visiskai skirtingos
:) ta prasme, dalis zmoniu ta naudoja kaip bajeri samoningai, o kiti is
teisingo tarimo nezinojimo, neretai dar tuo paciu metu galvodami, kad o,
geras, panasu i lietuviska zodi tryda, kaip smagu :)