Tema: Re: Eurazijos sajunga
Autorius: svyt
Data: 2015-02-07 19:52:56
Lietuvoj perka kas nenori gaisti, cia provincija-jei laikas tau
 nepinigai, varai lenkijon ir apsiperki tais paciais baldais.
 Lietuva nera uzdara salis, pirk latvijoj, suomijoj. Man, kadangi
 mazas butas taupau kiekviena cm tai viska uzsakineju ir neverkiu
 kad brangu, nepatiko, nx viska lauzau ismetu ir uzsakineju per
 nauja, ne sovietmetis uzsidirbsiu, ir turesiu ne tai ka gavau
 pagal talonus o tai kas man reikalinga. Va tik perdariau
 radikaliai knygu spinta nes padarytos lentynos nesutapo su mano
 turimu knygu formatais.

--
---

----Android NewsGroup Reader----