Tema: Re: Eurazijos sajunga
Autorius: svyt
Data: 2015-02-11 15:12:20
98 proc ? Ir tu man aiskini kad tai demokratiski rinkimai?
Truputi statistikos- 7 proc zmoniu serga psixinem ligom, jiem
 balsuot neuzdrausta, bet ju balsavimas grynai atsitiktinis.
apie
 3 proc yra neapibreztos lyties, tie vargiai balsuos uz putina.
 Apie 20 proc yra kitos religijos...
Jei kazkas kazkur virsija 70 proc reiskia tai falsas. Or
 elementarus skaicius virs 70 proc reiskia kad ten meluojama, ir
 kuo daugiau proc tuo stipriau meluojama

--
---

----Android NewsGroup Reader----