Tema: Re: Eurazijos sajunga
Autorius: svyt
Data: 2015-02-07 23:39:00
Gintai o tu zinai kai sssr okupavo lietuva ir is musu moteru ateme
 rubus,nacionalizavo tai vadinosi, su ju naktinais eidavo i
 restoranus?
neskyre kam kuri rubas skirtas. Paziurek i stalina-
 karini svarka uzsimetes ant treningu.
O rusu virtuve... ukrainiecou, baltarusiu tikrai nieko, o rusijoj
 nepamatysi restorano ruskaja kuxnia- vien tik armianskaja,
 gruzinskaja ar azerbaidzanskaja. Jei rusiska tai uzrasa
 stolovaja. Maistas iki siol turbut pagal 1975 metu gosta.
 Prieskoniu tik druska, lekstes plastikines (pagal gosta turetu
 but plienines) sakutes aliumines, peiliu nera. Vitrinoj stovi
 keciuoas su kaina, nepardave, pasake ty cto, eto ze ocenj vredno
 dlia zdorovja.

--
---

----Android NewsGroup Reader----