Tema: Re: Ru55ia - nezinau politika ar ne
Autorius: Gintas
Data: 2015-03-01 22:03:16
Kalba vyko tarp manes ir vienu is tomu. Tu ilindai ir klausi, kodel man apmaudu? Neperkaitei, kad tai tomui apmaudu, bo jis raso, cit: " gautum 4 kulkas i klyna ir baigtusi tavo demagogo karjera." i ka as atsakiau, kad jam apmaudu, kad Lietuvoje niekas nesaudo.
Ar dabar tau, vatinuk, aisku, kas man apmaudu?

P.S. Kiek pastebiu cia vien vatnykai, vatinukai , pyderai, daunai, kvailiai , tomai ir linas :) Nu dar gintas, audrys ir saulius  :))))))

NG kolektyvas. O dar kazkada planavome prie butelio susirinkti su linu :) Ir ka ta Ukraina su mumis daro? Ziauru.....