Tema: Re: kas gi ta "grybe" is tikro ir is kur ji
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-04 14:31:46
O realiai, ar nera tie prezidento rinkimai "opium dlia naroda" ? Paziurejau
konstitucija. Ivertinus, kad seimo rinkimai buvo pries gera pusmeti, kokios
realios prezidento galios ir galimybes kazka padaryt ? IMHO kazkas panasaus
i Japonijos imperatoriaus. Teoriskai valdzia, bet praktiskai tik putotis
gali arba sedeti tyliai kamputyje kaip dabartinis ir pirstuku grumoti.