Tema: Re: kas gi ta "grybe" is tikro ir is kur ji
Autorius: bet_kas
Data: 2009-05-06 16:40:45
Gauso kreive (funkcija)  - vidutinis tipinis reiskinys, varpo formos
Juodoji gulbe - Europieciai iki Australijos atradimo maste "gulbes buna tik
baltos".

Jei mes suformuosime baltoms gulbems Gauso kreive (istatyma),
juodos gulbes (dalis potencialiu pilieciu) liks uz borto.

Lietuvoje taip ir vyksta, t.y. uzsimerkiame pries realybe.