Tema: Re: klausimas
Autorius: Tomas
Data: 2016-12-29 00:45:52
Nieks tau netrukdo pasinaudot rusishkos ergonomikos shedevrais, gi gamina.

"Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote in message news:o41f2h$7s4$1@trimpas.omnitel.net...
> Saunuolis vatini! Reik, reik tuos lietuvius informuot, kaip pilotuot tinkamai tuos TU-154. Gal kada pravers :)
> 
> P.S  Mano masinytej sankabos ir stabdzio pedalai labai panasus. Vienas salia kito. Jegos juos nuspaust irgi daugmaz vienodai reikia. Tai kas cia per vokieciu ergonomikos  "kosiakas"? Juk galiu vietoj stabdzio sankaba nuspaust, jie viska daryti masinaliai? 
> 
> 
> "Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:o41c0v$795$1@trimpas.omnitel.net...
>> On 2016-12-28 23:36, tomasz wrote:
>>> https://en.wikipedia.org/wiki/Glass_cockpit#/media/File:Airbus_A380_cockpit.jpg
>>> http://www.airliners.net/photo/Aeroflot/Tupolev-Tu-154/398717
>>>
>>> visi klausia kodel nukrito...
>>> klausimas turetu buti kitoks- kodel taip ilgai skraide..
>>>
>>>
>> 
>> He he, geras cockpit'ų palyginimas :) Faktiškai, starwarsai vs šikinykas :)
>> 
>> Gana reali versija:
>> 
>> http://by24.org/2016/12/27/russian_tupolev_154_pilots_confused_flaps_and_gears_controls/
>> 
>> 
>>