tai ne versija, pilotas pasake: "uzsparniai, suka". > On 2016-12-29 00:58, ejs wrote: >> įvertinus kad skrido į atvirą jūrą ( == tamsą) - net labai reali. > > Ten dar viena darbinė versija, jog posparniai dirbo nekorektiškai, t.y. > nesinchronizuotai. Bet šita versija lyg ir atmestina, nes pasak > liudytojo (pasieniečio kateryje), lėktuvas skrido labai žemai virš > vandens su pernelyg aukštai pakeltu priekiu. > > Nesu pilotas, jei neskaityti kompiuteriniu skraidymo simuliatorių :), > bet man tikrai panašu, jog jie vietoj ratų arba kartu su ratais dar > išjungė ir posparnius. Tada taip ir gaunasi, jog lėktuvo sparnai > praranda keliamąją galią ir lėktuvas ima greitai leistis, o tada > suveikia natūralus piloto refleksas skubiai kilti, traukiant vairalazdę > į save ir keliant variklių galią. Ko pasekoje aukštis vis tiek mažėja, > greitis toliau krenta, kol lėktuvas trenkiasi į vandens paviršių. Dar > gali prieš pat pabaigą ir imti verstis ant kažkurio šono ir paliesti > vandenį ne korpusu, o sparnu. > > Sakyčiau, šitai versijai šiuo metu duočiau kokių 80% tikimybę. Nebent > paaiškėtų naujos aplinkybės.