Sakai nesi vatinis.. Tai ko taip užgauna rusiškos technikos stebuklų kritika? Juk apie Lietuvą nebuvo nė žodelio... O šiaip dėl katastrofos, aišku, Vakarai kalti. Ištvirkino rusų pilotus su savo airbusais ir boingais, tai nebemoka tėvyniniais skraidyti. Va anksčiau tai kadrus ruošdavo. Duodavo ESM ir liepdavo sukurti programą, kuri ant to aparato kažką naudingo per priimtiną laiko tarpą padarytų. Geriausius pasaulyje programuotojus išugdė. Deja, tie geriausi greitai į amerikas ir izraelius išsilakstė. 2016-12-29 00:42, Gintas rašė: > Saunuolis vatini! Reik, reik tuos lietuvius informuot, kaip pilotuot tinkamai tuos TU-154. Gal kada pravers :) > > P.S Mano masinytej sankabos ir stabdzio pedalai labai panasus. Vienas salia kito. Jegos juos nuspaust irgi daugmaz vienodai reikia. Tai kas cia per vokieciu ergonomikos "kosiakas"? Juk galiu vietoj stabdzio sankaba nuspaust, jie viska daryti masinaliai? > > > "Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:o41c0v$795$1@trimpas.omnitel.net... >> On 2016-12-28 23:36, tomasz wrote: >>> https://en.wikipedia.org/wiki/Glass_cockpit#/media/File:Airbus_A380_cockpit.jpg >>> http://www.airliners.net/photo/Aeroflot/Tupolev-Tu-154/398717 >>> >>> visi klausia kodel nukrito... >>> klausimas turetu buti kitoks- kodel taip ilgai skraide.. >>> >>> >> >> He he, geras cockpit'ų palyginimas :) Faktiškai, starwarsai vs šikinykas :) >> >> Gana reali versija: >> >> http://by24.org/2016/12/27/russian_tupolev_154_pilots_confused_flaps_and_gears_controls/ >> >> >> >