On 2016-12-29 00:58, ejs wrote: > įvertinus kad skrido į atvirą jūrą ( == tamsą) - net labai reali. Ten dar viena darbinė versija, jog posparniai dirbo nekorektiškai, t.y. nesinchronizuotai. Bet šita versija lyg ir atmestina, nes pasak liudytojo (pasieniečio kateryje), lėktuvas skrido labai žemai virš vandens su pernelyg aukštai pakeltu priekiu. Nesu pilotas, jei neskaityti kompiuteriniu skraidymo simuliatorių :), bet man tikrai panašu, jog jie vietoj ratų arba kartu su ratais dar išjungė ir posparnius. Tada taip ir gaunasi, jog lėktuvo sparnai praranda keliamąją galią ir lėktuvas ima greitai leistis, o tada suveikia natūralus piloto refleksas skubiai kilti, traukiant vairalazdę į save ir keliant variklių galią. Ko pasekoje aukštis vis tiek mažėja, greitis toliau krenta, kol lėktuvas trenkiasi į vandens paviršių. Dar gali prieš pat pabaigą ir imti verstis ant kažkurio šono ir paliesti vandenį ne korpusu, o sparnu. Sakyčiau, šitai versijai šiuo metu duočiau kokių 80% tikimybę. Nebent paaiškėtų naujos aplinkybės.