vatinis tai tu. Paziurek vatinka praplysus ir vatiniai sparniukai formuojasi... "Gintas" <nesvarbu@gmail.com> parašė naujienų pranešime:o41f2h$7s4$1@trimpas.omnitel.net... > Saunuolis vatini! Reik, reik tuos lietuvius informuot, kaip pilotuot > tinkamai tuos TU-154. Gal kada pravers :) > > P.S Mano masinytej sankabos ir stabdzio pedalai labai panasus. Vienas > salia kito. Jegos juos nuspaust irgi daugmaz vienodai reikia. Tai kas cia > per vokieciu ergonomikos "kosiakas"? Juk galiu vietoj stabdzio sankaba > nuspaust, jie viska daryti masinaliai? > > > "Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag > news:o41c0v$795$1@trimpas.omnitel.net... >> On 2016-12-28 23:36, tomasz wrote: >>> https://en.wikipedia.org/wiki/Glass_cockpit#/media/File:Airbus_A380_cockpit.jpg >>> http://www.airliners.net/photo/Aeroflot/Tupolev-Tu-154/398717 >>> >>> visi klausia kodel nukrito... >>> klausimas turetu buti kitoks- kodel taip ilgai skraide.. >>> >>> >> >> He he, geras cockpit'ų palyginimas :) Faktiškai, starwarsai vs šikinykas >> :) >> >> Gana reali versija: >> >> http://by24.org/2016/12/27/russian_tupolev_154_pilots_confused_flaps_and_gears_controls/ >> >> >>