Tema: Re: V.Mitė. Nepriklausoma LTSR - ne metafora, bet realybė
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-11-24 13:45:26
>O tai ble kas jei ne komunistai ??? Visgi ir vadinos "Paryžiaus komuna".

Tada pamastyk kokia plati pas pati savoka "komunistai". Man net sunku isivaizduoti ar Lietuvoje is vis yra nekomunistu. Ir nemanyk, kad pats esi isimtis.

> Kur kas nors realiai Lietuvoj daba matė badaujančių ??? Bried sobačij
> ir masmedios bizniukas, daugiau nieko. Pachmielui negaunančių ir lomkėse
> be eilinės dozės besikankinančių aišku yra, ale vadinti juos badaujančiais...

O tai gal revoliucijas kelia kitokie? Kas i valdzia renka buvusius okupantu kolaborantus? Jie. Tame tarpe ir as net balsuodamas uz Landzbergi. Lietuvos elektoratas ne tik nepajegus issirinkti pilnaverte valdzia, bet ir nera ka rinkti. Ir didziausias "nuopelnas" uz tai tenka sunaujai. Pagarba Landzbergiui, ivedusiam toki termina siauram ratui "inteligentu", vietoj lenku "chamas", kuris vos netapo "lietuvis" sinonimu visai tautai. Cia ne tai kad kulturos problemos - cia bukas uzsispyrimas taip ir nugyventi savo gyvenima chamiskai