Tema: Re: V.Mitė. Nepriklausoma LTSR - ne metafora, bet realybė
Autorius: Alvidon
Data: 2009-11-24 14:08:43
"Makauskas Vidas" <vms@centras.lt> wrote in message news:hegh0m$c2f$1@trimpas.omnitel.net...

> Tada pamastyk kokia plati pas pati savoka "komunistai". Man net sunku isivaizduoti ar Lietuvoje is vis yra nekomunistu. Ir nemanyk, kad pats esi isimtis.

Kodėl plati ? Nė velnio jin neplati, jin praplatėja tik kai mano taikomą apibrėžimą
auplaki krūvon su savo taikomu. Pagal mani komunistai - tie katrie maskuodamiesi
"alkanų ir basų baisiu likimu" siekia ginklu rankoje ir masinėmis žudynėmis atimti
ir pasidalinti. Kaip visad yra du sluoksniai: tie katrie tiki ir tie katrie valdžioje.
Kaip rodo šimtmečių patirtis niekada tas "atimti ir pasidalinti" neatnešė geresnio
gyvenimo tiems, vardan kūrių tai atseit buvo daroma (nors idėjiniai komunistai
(t.y. šiaip psichiniai ligoniai) tiki, jog pvz. Š. Korėjoj gyvenims geresnis nei P. Korėjoj).
Iš to seka, kad Lietuvoj komunizmo, kaip realios organizuotos politinės jėgos išvis nėra
(nu Frontą su paleckiuku vargu ar galima laikyt realiai jėga). Yra nemažai prijaučiančių,
didžioji dalis iš bendro neišprusimo ir įgimto kvailumo, komplikuoto istorijos (okupacijos)
bei pastovaus girtuokliavimo.