o tai galvoji neileidimas i pirma juosta kamscio gale tai ne "sokimas jauciui ant rago"? :) del neileidimo pritarciau, bet neileist sudetingiau nei neduot lenkt (kaip siuo atveju), tada kils daug avariniu situaciju... ir tuo paciu kamstis dar ilgiau uztruks... "Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message news:h31upf$l2g$1@trimpas.omnitel.net... > as sia situacija vertinau nezinodamas tiksliai, kas ten vyksta priekyje. > > Man ne karta yra teke vaziuoti kazkaip neiprastai vien todel, kad uz 50 > metru buvo posukis i desine, o kamstis teseti koki kilometra. (su salyga, > kad niekam asmeniskai nuo to blogiau nebuvo). Atsirasdavo durniuku, ypac > furistu, kuri pradedavo savo furomis kazkokius vykrutasus daryti ir stumti > mane i griovi. > > Taciau, net ir zinant, kad sitie jusu kelkrastininkai visgi lenda > priekyje, nesutinku, kad reikia kam papuole listi ir juos aukleti. > Zinojimas, kad jie uzlenda priekyje yra tik jusu nepasitenkinimo > pateisinimas ir tiek. Geriausias vaistas - piktadariu neileisti priekyje. > Neleisti jiems grizti i 1 juosta. tokiu budu toks veikejas, ilindes i > kelkrasti, ir prastovejes jame ne valanda, kaip kiti, o 3 (kol baigsis > kamstis) kita karta pagalvos. > > Dabar gi, agresyvus blokavimas, sukelia konfliktine situacija, kurios ten > niekam nereikia. > > Todel ir rasiau apie gavima i dantis. Jei soki ant jaucio rago - nenustek > pasismeiges. > > Dex > > Ignas wrote: >> ne taip lygini, cia palyginimui labiau tiktu pavyzdys, jei kas i tavo >> auto salona imestu byka... >> >> >> "Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message >> news:h31tjr$j1e$1@trimpas.omnitel.net... >>> ai tyngiu jau rasyti, nes jau pakankamai prirasiau, man atrodo ganetinai >>> aiskiai. >>> >>> P.S. kas liecia prevencija pazeidimu - chebrycia, skirkite baudziaka nuo >>> administracines. >>> Gal jei pamatysit byka, ismetama per langa trasoj, tai aplenksit, >>> susistabdysit, islaipinsit ir sumaitinsit ta byka vairuotojui? >>> >>> Dex >>> >>> ??uols wrote: >>>> Na tai sekant? kart? gal atsiras geraiu mastan?i? ir patobulins >>>> situacij? - sustos kelkra?tyje, ?jungs avarin?, ir nu?mes nuo ?vaki? >>>> laidel? paskambins avarinei tarnybai. Tai jau bus teis?ti veiksmai ar >>>> kaip? >>>> >>>> Dex ra??: >>>>> avarinis kaip ir "iformintu" :) stovejima sugedus ar atsitikus kokiai >>>>> tai problemai. >>>>> >>>>> Dex >>>>> >>>>> Ignas wrote: >>>>>> o tai avarinis ta teise suteiktu? :) >>>>>> >>>>>> "Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message >>>>>> news:h31isa$23u$2@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> jis ten judeti neturi teises :) >>>>>>> >>>>>>> Ignas wrote: >>>>>>>> o kam jam avarinis? jis juda greiciu tokiu paciu kaip visas srautas >>>>>>>> ir avariniu situaciju nesudarineja :) >>>>>>>> >>>>>>>> "Maneki Neko" <phone@me.mol> wrote in message >>>>>>>> news:h31h5m$v5m$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> On 7/8/09 9:11 AM, Joy Division wrote: >>>>>>>>>> o kas suvarze ten kieno judejimo laisve, kas ten ka pakiso? >>>>>>>>>> zmogus su Volvo gi sustojo uz juostos kad netrukdyti judejimo >>>>>>>>>> eismo juostose.. o vat burundukai is Toyota Verso bande suvarzyti >>>>>>>>>> Volvo vairuotojo teiseta judejimo laisve i salikele kad ten >>>>>>>>>> sustoti ir atvesinti kamstyja uzkaitusi varikli.. ar gi ne taip >>>>>>>>>> buvo? nugi taip :) >>>>>>>>>> tamstos ziniai Toyota vairuotojai esant tokiai situaacijai turejo >>>>>>>>>> pilna teise apvaziuoti kliuti is kaires.. >>>>>>>>>> >>>>>>>>> Del uzkaitusio variklio ir sustojimo toje juostoje, nematau pas >>>>>>>>> Volvo ijungto avarinio signalo susidarius tokiai situacijai. Tiems >>>>>>>>> kuriems tikrai kaito variklis, stovejo su avariniais ijungtais ir >>>>>>>>> nekurie kapota atidare. Volvo kaip matau nepranesa apie tai, jog >>>>>>>>> jo transporto priemonei ar jam atsitiko nelaime. >>>>>>>>> >>