Tema: Re: Samsung PN60E6500 plazma vs Samsung UE55F6800 LED
Autorius: Darenas
Data: 2013-08-02 17:37:06
Filmus ziuresi is kokio saltinio?

As uz LED, ziurejau as tuos skirtumus gyvai tarp plazmos ir led, tie
skirtumai tik svarbus plazmos turetojams pasireiksti...
Man ziauriai px tie keletas % geriau rodymo. Ypac jei led aukstos klases
perki, jau nekalbant apie kitus led privalumus, kaip energija, isdegimai ir
t.t. prie plazmas..
Pasenes dalykas tos plazmos... greit bus out of game...

Darenas