Tema: Re: Samsung PN60E6500 plazma vs Samsung UE55F6800 LED
Autorius: Mr.Green
Data: 2013-08-02 20:55:17
Aš gi rašiau galingumus - plazma 321 W, LCD - 89 W. Čia 60" televizoriai.
Tai kur tau čia tas 0,1 kW skirtumas, jei realiai skirtumas vos ne 4 kartai?
Plius plazma 1000 litų brangiau.

"Jonas Vingis"  wrote in message news:ktge25$3b4$1@trimpas.omnitel.net...

2013-08-02 16:41, Darenas rašė:
> Palaikau, man juokingiausia, kai vienam grupse rekia, kaip sutaupyti kuro
> litra, nes auto 1 litru/100km perdaug ryja, kitame grupse rekia px tie
> elektros kw.... :)))

1l/100km skirtumas pinigine prasme gaunasi gerokai daugiau, nei 0,1kW
galingumo skirtumas.

Per metus tas 1l/100km pavirsta 820Lt (kasdien važiuojant 50km, kuro
kaina 4,50Lt), tuo tarpu tas 0,1kW galingumo skirtumas tarp plazminio ir
LCD vos 78Lt (kasdien žiūrint teliką 4 val, elektros kaina 0,53Lt)