Tema: Re: Samsung PN60E6500 plazma vs Samsung UE55F6800 LED
Autorius: Zilve
Data: 2013-08-07 00:20:37
Nu va, atostogaujam.
Kambaryje samsungo lcd EU40EH5000, pajungta skaitmenine Gala.

Zmona tik ijungus telika is karto klausia - kaz cia su juo negerai,
spalvos netikros ir per ryskios bet netokios kokios turi buti, vaizdas
kazkoks issiliejes, veidai kaip su kaukem plastmasiniai...
Bandziau su kontrastu ir profiliais zaisti, nelabai kas pasitaise.
Visiskai TV nesidomincio zmogaus verdiktas - LCD yra shudas, bent jau
tas kur stovi dabar pas mus kambary, t.y. UE40EH5000.