Tema: Re: Samsung PN60E6500 plazma vs Samsung UE55F6800 LED
Autorius: RaR
Data: 2013-08-14 12:12:24
Iš esmės sutinku su abiem pastebėjimais. Man pastebėjimų esmė -
paprieštarauti nuostatai "imk plazmą ir dėl nieko nesuk galvos". Iš
tikrųjų tai reikia įvertinti kur ir kaip stovės TV, nuspręsti kaip tau
pačiam tinka plazmos ar LCD rodomas vaizdas, o tada jau rinktis konkretų
modelį, įvertinant, kad jeigu viename kažkurį plazmai ar LCD priskiriamą
trūkumą galima laikyti tiesiog mitu, tai kitame tas trūkumas bus labai
akivaizdus.