Tema: Re: Samsung PN60E6500 plazma vs Samsung UE55F6800 LED
Autorius: RaR
Data: 2013-08-07 12:49:57
Viskas tikriausiai taip, tik iš savo siauros patirties keletą akcentų
pridėčiau:

"minimaliai rizika laikiniems išdegimams" - mano turimame samsung tai ne
kažkokia rizika, o labai greitai atsirandantys ir labai krintantys į akis.

"nevisai tinkami dieniniam žiūrėjimui labai šviesiame kambaryje" - mano
turimas samsung visiškai netinkamas žiūrėjimui net ir nelabai šviesiame
kambaryje, jeigu stovi nugara į langus.

Tad renkantis modelį reikia labai atkreipti dėmesį į tuos dalykus.