Tema: Re: Comm: Sandeliuko ispardavimas. Antenos
Autorius: skaitytojas
Data: 2014-06-13 16:32:38
butent, kad telikas pernelyg sureiksminamas. Realiai tai tik laiko
uzmusimas. Ir be to vienas prastesniu. Nors neturint vaiku, gal ir yra
laiko, kai nera kas veikti. Bet siaip, ka jus ten per tuos 1000 kanalu
ziurit? As pvz. paziuriu "Panorama" prie vakarienes, kartais kokia
publicistika, koki krepsini ar kita sporta, filma kartais (nors uzpisa
begalines reklamos) ir Discovery tipo kanalus dar isijungiu. Is kabelines
turimu ~50 ar kiek ten kanalu man uztenka gal 10-15.