Tema: Re: Sandeliuko ispardavimas. Antenos
Autorius: Sniegas
Data: 2014-06-13 19:39:06
+
Kol SAT neišbandai, atrodo, kad turi viską, bet pabandęs SAT greičiau
atsisakysi TEO, nei SAT.

"pininfarina"  wrote in message news:lnf0j9$p1h$1@trimpas.omnitel.net...

Pritariu Jonui 100%

"Jonas Vingis"  parašė naujienų news:lnevg7$oe6$1@trimpas.omnitel.net...

Taip pat per palydovą galima pasižiūrėti tavo minimą krepšinį ar kitą
sportą HD (Olimpiados, plaukimo čempionatai, tenisai, futbolas tai išvis
be galo be saiko, NBA, NHL, beje, net Žalgirio rungtynės iš Kauno irgi
HD transliuojamos), HD filmai per filmų kanalus eina be reklamų, tie
patys Discovery ir t.t. taip pat HD.

Tai toks vat ir skirtumas gaunasi, kad tu trečiadienį žiūri prasta
kokybe tas UEFA CL rungtynes, kokias TV6 sugalvojo transliuoti, o aš iš
visų tuo metu vykstančių rungtynių išsirenku mane labiausiai dominančias
ir žiūriu jas puikia HD kokybe.

Neišbandžius to gal ir atrodo, kad tai fignia, bet pabandai ir supranti
klydęs.