Tema: Re: Sandeliuko išpardavimas. Antenos
Autorius: Jonas Kalvis
Data: 2014-06-16 15:38:42
Tam, kad visada atsiranda tokių forumo kaubojų, kurie nusprendžia už visus
kas yra visiem geriau, tai plazma tik valdo pasaulį, tai SAT yra pats
geriausais gėris pasaulyje, o visa kita šūdas... Taip kategoriškai nekištum
savo nuomonės, niekas tau čia akmenų ir nemėtytų ;)

"Jonas Vingis"  wrote in message news:lnmo50$lm8$2@trimpas.omnitel.net...

2014-06-16 15:29, Jonas Kalvis rašė:
> Nelabai man įdomus tas bitreitas... Net nežianu kaip man jį tam
> priedėlyje patikrint...

Nu taip. Nežinau, neįdomu ir t.t. Bet nafig tada maikes plėšyti toje
temoje, kurioje nei nieko nežinai, nei niekas neįdomu ir aplamai tau 1
SD kanalo užtenka?