pasigendu punkto apie FAP'ą. Dėl sėdynių - kadangi sėdi gausiai neteisingai ir realiai taip sėdėt negalima dėl elementaraus saugumo, lyginimai nekorektiški :). Ble, bet jei jau vagia pežo moldingus...... pyzdiec reiškias atėjo. "Vadia" <varzug@gmail.com> wrote in message news:hof4qf$6in$1@trimpas.omnitel.net... > turiu p406 2.2 hdi '02, tevai turi a3 98' 1.8T, tai kartais pasiemu, kol > pezas remonte ir pan. > del pezo: nz kaip su tekst. sedynem, bet odine (butent odine) vairuotojo > nerealiai patogi, pasilenka pati sedine (ne nugara o apacia) pagal kampa, > ir tu mazdaug guli/sedi kaip kokone, nepavargsta nei kojos, nei zopa, nei > nugara. Klp-vln-klp ir pohui, gali i kluba eiti, nei sustoti nereik > pakeliui, nei skauda kazkas. Su a3 nu nah, ten versta oda, bet sedine > nesireguliuoja pagal kampa, todel svoris ne kiek nepereina ant nugarines > ir sedi tik ant uzpakalio realiai. Pavargsta kojos, nugara etc. Shudas. > Ugis 190 mano, tai galetu buti shiek tiek daugiau vietos galvai peze, nes > leka gal 5 cm iki stogo ) Is kitos puses i kaikurios salonus as is vis > netelpu su savo ugiu, arba gale sedinciam lieka 5 cm, nes mano kojoms > priekije reikia vietojs. A3 salyginai geriau, nes sedine daug daugiau > galima nuleisti, bet sedesi jau visai ant penkto tasho, nes ir kojos > neperims svori. > Keleivio sedine peze nesereguliuoja pagal kampa, todel ten mazdaug panasi > situacija kaip pas a3, tik kad patine sedine minkstense. Nemegstu ten > sedeti :) > > Turiu peza apie 4 metus, su priekine pakaba jokiu parkiu, regis is vis ten > nieko nekeiciau beveik. Galas man piso proto pora metu, kol turbut > nepakeiciau ten viska, dabar jau 1.5m jokiu problemu, kol detales > nenusideves vel :) Visokios traukes reaktivines, analogines, skaitmenines > ir popierienes, dahera koroce. Patariu keisti viska is kart gale :) > > Vairas reguliuojasi dviem padetim, kas sako kad netaip malo shuda. > > Valgo 7.5-8 vidutinishkai, 90% mieste. Pasas sako 8.2 mieste. Nemeluoja. > Vasara 7 koroce, ziema 9-10 ziurint kokia ziema. sia - 10 :) Tapke sunki. > Siaip ziureti visada sprimonitor.de, ten kreipti demesi kad jei vaziuoja > autobanais daugiausiai, tai huinia tokia statistika ;) > > Remontai. Del mechanikos tai ne itin svarbu kas remontuoja, bet del > elektronikos .. ten yra bendra shina (bus), ir visokie pricudai tipa FAP > filtro etc. Vaziuoti reikia nei i servisa, nei pas atstovus, vaziuoti > reikia i Panevezy pas Spakena. Spakenas dievas ir maladec bicas. Spakenai, > jei cia sedi, is taves nuolaida ;) Jis zino apie pezus viska, sutvarko > visas problemas ir kelione iki jo atsiperka VISADA nes jis nedaro shudo. > Todel jei apsilankei pas ji, elektronika nepis tau proto, kadangi ten > neprikiso nagu nei autolaguna nei kitas servisas. > > Kas hujovai peze: salo kojos (407 ta pati problema kiek girdejau), del > didelio salono (universalas) ir ekonomishko dyzelinio variklio ziema > vaziuoti shalta, nes pashila tik kai davaziuoji iki darbo. Shiek tiek > padeda shild.sedines bet prie minus 15-20 mano uzpakalis sushildo jos > greiciau. Mazyte A3 su karstu 1.8T sukaisto momentaliai. Bet shiaip cia > jau aisku nekorektiskas lyginimas. > Per 4metus tik viena karta (praeita savaite) pavoge moldingus nuo dvieju > dureliu. Krize? Hz. > Barshka salonas kai kuriuose vietose, greiciausiai del prikistu nagu, ir > mano ir ne mano. A3 viskas ok. > Dibiliski porankiai, geriau padarytu viena bendra poranki, nei du > atskirus. Deshine ranka visada guli ant keleivio porankio, o vair. > porankis pakeltas, galima netgi nuimti, nes nereikalingas. Gal del ugio, > hz. > Ahuenai sunkiai keiciasi zvakes. Meistrai kurie keite taip ir sake tiesiai > NU I NAHUJ, kai atvaziavau atsiimti. > > Del variklio, keiciau tik tai pagrind. dirza. Ir siek tiek aplinkui (kond. > siurbly, generat. remontai). Viskas. Daugiau su var. problemu visiskai > nebuvo. Su mistiniu shkivu kol kas problemu irgi nebuvo tfu tfu tfu, nors > klubeciai neretai iesko sio daikto (1.5k lt geras). Gal pas 2.2 shiek tiek > patvaresenis variantas nz. > > Kas dar zjb. ASR/ESP ahuenai padejo ziema. > > Po 1.8t atrodo kad 2.2hdi shioka tokia karve, bet smagiau vaziuoti su > 2.2hdi nes torkas! Jauti galia. A3 su 1.8T hujarina nuo shviesoforo > paliekant visus bet blia... toks jausmas kad jie tiesiog stabde, nes nei > greicio nei galios nesijaucia. NEIDOMU ;) > > Zodziu vaziuoti maloniau su 406tu vienareismiskai. Del "popast na remont" > cia jau kaip pasiseks. Nuo modelio ne itin priklauso. > > > > "audrenas69" <info@it-master.lt> wrote in message > news:hoahgp$9oo$1@trimpas.omnitel.net... >> kokios butu nuomones? >> >> -- >> Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas >> www.it-master.lt >> tel 867040247 >