ne pasiteisinime nepasiteisinime čia reikalas šiaip. Eina tas FAP'as kaip ėjęs. "audrenas69" <info@it-master.lt> wrote in message news:hofctf$jsr$1@trimpas.omnitel.net... > nauji 1,6hdi 66 kw netgi be fapo eina. turbut nelabai pasiteisines dalykas > > -- > Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas > www.it-master.lt > tel 867040247 > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:hofc05$ial$1@trimpas.omnitel.net... >> užtai 2.2 visi turėjo >> >> "audrenas69" <info@it-master.lt> wrote in message >> news:hof77q$aea$1@trimpas.omnitel.net... >>> man toks itarimas kad kokiu 99 2,0hdi FAP'o neturejo >>> bent jau tikiuosi kad neturejo :) >>> >>> -- >>> Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas >>> www.it-master.lt >>> tel 867040247 >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:hof68a$8qj$1@trimpas.omnitel.net... >>>> pasigendu punkto apie FAP'ą. >>>> Dėl sėdynių - kadangi sėdi gausiai neteisingai ir realiai taip sėdėt >>>> negalima dėl elementaraus saugumo, lyginimai nekorektiški :). >>>> >>>> Ble, bet jei jau vagia pežo moldingus...... pyzdiec reiškias atėjo. >>>> >>>> "Vadia" <varzug@gmail.com> wrote in message >>>> news:hof4qf$6in$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> turiu p406 2.2 hdi '02, tevai turi a3 98' 1.8T, tai kartais pasiemu, >>>>> kol pezas remonte ir pan. >>>>> del pezo: nz kaip su tekst. sedynem, bet odine (butent odine) >>>>> vairuotojo nerealiai patogi, pasilenka pati sedine (ne nugara o >>>>> apacia) pagal kampa, ir tu mazdaug guli/sedi kaip kokone, nepavargsta >>>>> nei kojos, nei zopa, nei nugara. Klp-vln-klp ir pohui, gali i kluba >>>>> eiti, nei sustoti nereik pakeliui, nei skauda kazkas. Su a3 nu nah, >>>>> ten versta oda, bet sedine nesireguliuoja pagal kampa, todel svoris ne >>>>> kiek nepereina ant nugarines ir sedi tik ant uzpakalio realiai. >>>>> Pavargsta kojos, nugara etc. Shudas. >>>>> Ugis 190 mano, tai galetu buti shiek tiek daugiau vietos galvai peze, >>>>> nes leka gal 5 cm iki stogo ) Is kitos puses i kaikurios salonus as is >>>>> vis netelpu su savo ugiu, arba gale sedinciam lieka 5 cm, nes mano >>>>> kojoms priekije reikia vietojs. A3 salyginai geriau, nes sedine daug >>>>> daugiau galima nuleisti, bet sedesi jau visai ant penkto tasho, nes ir >>>>> kojos neperims svori. >>>>> Keleivio sedine peze nesereguliuoja pagal kampa, todel ten mazdaug >>>>> panasi situacija kaip pas a3, tik kad patine sedine minkstense. >>>>> Nemegstu ten sedeti :) >>>>> >>>>> Turiu peza apie 4 metus, su priekine pakaba jokiu parkiu, regis is vis >>>>> ten nieko nekeiciau beveik. Galas man piso proto pora metu, kol turbut >>>>> nepakeiciau ten viska, dabar jau 1.5m jokiu problemu, kol detales >>>>> nenusideves vel :) Visokios traukes reaktivines, analogines, >>>>> skaitmenines ir popierienes, dahera koroce. Patariu keisti viska is >>>>> kart gale :) >>>>> >>>>> Vairas reguliuojasi dviem padetim, kas sako kad netaip malo shuda. >>>>> >>>>> Valgo 7.5-8 vidutinishkai, 90% mieste. Pasas sako 8.2 mieste. >>>>> Nemeluoja. Vasara 7 koroce, ziema 9-10 ziurint kokia ziema. sia - 10 >>>>> :) Tapke sunki. >>>>> Siaip ziureti visada sprimonitor.de, ten kreipti demesi kad jei >>>>> vaziuoja autobanais daugiausiai, tai huinia tokia statistika ;) >>>>> >>>>> Remontai. Del mechanikos tai ne itin svarbu kas remontuoja, bet del >>>>> elektronikos .. ten yra bendra shina (bus), ir visokie pricudai tipa >>>>> FAP filtro etc. Vaziuoti reikia nei i servisa, nei pas atstovus, >>>>> vaziuoti reikia i Panevezy pas Spakena. Spakenas dievas ir maladec >>>>> bicas. Spakenai, jei cia sedi, is taves nuolaida ;) Jis zino apie >>>>> pezus viska, sutvarko visas problemas ir kelione iki jo atsiperka >>>>> VISADA nes jis nedaro shudo. Todel jei apsilankei pas ji, elektronika >>>>> nepis tau proto, kadangi ten neprikiso nagu nei autolaguna nei kitas >>>>> servisas. >>>>> >>>>> Kas hujovai peze: salo kojos (407 ta pati problema kiek girdejau), del >>>>> didelio salono (universalas) ir ekonomishko dyzelinio variklio ziema >>>>> vaziuoti shalta, nes pashila tik kai davaziuoji iki darbo. Shiek tiek >>>>> padeda shild.sedines bet prie minus 15-20 mano uzpakalis sushildo jos >>>>> greiciau. Mazyte A3 su karstu 1.8T sukaisto momentaliai. Bet shiaip >>>>> cia jau aisku nekorektiskas lyginimas. >>>>> Per 4metus tik viena karta (praeita savaite) pavoge moldingus nuo >>>>> dvieju dureliu. Krize? Hz. >>>>> Barshka salonas kai kuriuose vietose, greiciausiai del prikistu nagu, >>>>> ir mano ir ne mano. A3 viskas ok. >>>>> Dibiliski porankiai, geriau padarytu viena bendra poranki, nei du >>>>> atskirus. Deshine ranka visada guli ant keleivio porankio, o vair. >>>>> porankis pakeltas, galima netgi nuimti, nes nereikalingas. Gal del >>>>> ugio, hz. >>>>> Ahuenai sunkiai keiciasi zvakes. Meistrai kurie keite taip ir sake >>>>> tiesiai NU I NAHUJ, kai atvaziavau atsiimti. >>>>> >>>>> Del variklio, keiciau tik tai pagrind. dirza. Ir siek tiek aplinkui >>>>> (kond. siurbly, generat. remontai). Viskas. Daugiau su var. problemu >>>>> visiskai nebuvo. Su mistiniu shkivu kol kas problemu irgi nebuvo tfu >>>>> tfu tfu, nors klubeciai neretai iesko sio daikto (1.5k lt geras). Gal >>>>> pas 2.2 shiek tiek patvaresenis variantas nz. >>>>> >>>>> Kas dar zjb. ASR/ESP ahuenai padejo ziema. >>>>> >>>>> Po 1.8t atrodo kad 2.2hdi shioka tokia karve, bet smagiau vaziuoti su >>>>> 2.2hdi nes torkas! Jauti galia. A3 su 1.8T hujarina nuo shviesoforo >>>>> paliekant visus bet blia... toks jausmas kad jie tiesiog stabde, nes >>>>> nei greicio nei galios nesijaucia. NEIDOMU ;) >>>>> >>>>> Zodziu vaziuoti maloniau su 406tu vienareismiskai. Del "popast na >>>>> remont" cia jau kaip pasiseks. Nuo modelio ne itin priklauso. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "audrenas69" <info@it-master.lt> wrote in message >>>>> news:hoahgp$9oo$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> kokios butu nuomones? >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas >>>>>> www.it-master.lt >>>>>> tel 867040247 >>>>>