Tema: Re: universalai a4 1.9tdi (i raudona) vs p406 2.0hdi
Autorius: audrenas69
Data: 2010-03-25 10:35:06
man toks itarimas kad kokiu 99 2,0hdi FAP'o neturejo
bent jau tikiuosi kad neturejo :)

-- 
Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas
www.it-master.lt
tel 867040247

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:hof68a$8qj$1@trimpas.omnitel.net...
> pasigendu punkto apie FAP'ą.
> Dėl sėdynių - kadangi sėdi gausiai neteisingai ir realiai taip sėdėt 
> negalima dėl elementaraus saugumo, lyginimai nekorektiški :).
>
> Ble, bet jei jau vagia pežo moldingus...... pyzdiec reiškias atėjo.
>
> "Vadia" <varzug@gmail.com> wrote in message 
> news:hof4qf$6in$1@trimpas.omnitel.net...
>> turiu p406 2.2 hdi '02, tevai turi a3 98' 1.8T, tai kartais pasiemu, kol 
>> pezas remonte ir pan.
>> del pezo: nz kaip su tekst. sedynem, bet odine (butent odine) vairuotojo 
>> nerealiai patogi, pasilenka pati sedine (ne nugara o apacia) pagal kampa, 
>> ir tu mazdaug guli/sedi kaip kokone, nepavargsta nei kojos, nei zopa, nei 
>> nugara. Klp-vln-klp ir pohui, gali i kluba eiti, nei sustoti nereik 
>> pakeliui, nei skauda kazkas. Su a3 nu nah, ten versta oda, bet sedine 
>> nesireguliuoja pagal kampa, todel svoris ne kiek nepereina ant nugarines 
>> ir sedi tik ant uzpakalio realiai. Pavargsta kojos, nugara etc. Shudas.
>> Ugis 190 mano, tai galetu buti shiek tiek daugiau vietos galvai peze, nes 
>> leka gal 5 cm iki stogo ) Is kitos puses i kaikurios salonus as is vis 
>> netelpu su savo ugiu, arba gale sedinciam lieka 5 cm, nes mano kojoms 
>> priekije reikia vietojs. A3 salyginai geriau, nes sedine daug daugiau 
>> galima nuleisti, bet sedesi jau visai ant penkto tasho, nes ir kojos 
>> neperims svori.
>> Keleivio sedine peze nesereguliuoja pagal kampa, todel ten mazdaug panasi 
>> situacija kaip pas a3, tik kad patine sedine minkstense. Nemegstu ten 
>> sedeti :)
>>
>> Turiu peza apie 4 metus, su priekine pakaba jokiu parkiu, regis is vis 
>> ten nieko nekeiciau beveik. Galas man piso proto pora metu, kol turbut 
>> nepakeiciau ten viska, dabar jau 1.5m jokiu problemu, kol detales 
>> nenusideves vel :) Visokios traukes reaktivines, analogines, skaitmenines 
>> ir popierienes, dahera koroce. Patariu keisti viska is kart gale :)
>>
>> Vairas reguliuojasi dviem padetim, kas sako kad netaip malo shuda.
>>
>> Valgo 7.5-8 vidutinishkai, 90% mieste. Pasas sako 8.2 mieste. Nemeluoja. 
>> Vasara 7 koroce, ziema 9-10 ziurint kokia ziema. sia - 10 :) Tapke sunki.
>> Siaip ziureti visada sprimonitor.de, ten kreipti demesi kad jei vaziuoja 
>> autobanais daugiausiai, tai huinia tokia statistika ;)
>>
>> Remontai. Del mechanikos tai ne itin svarbu kas remontuoja, bet del 
>> elektronikos .. ten yra bendra shina (bus), ir visokie pricudai tipa FAP 
>> filtro etc. Vaziuoti reikia nei i servisa, nei pas atstovus, vaziuoti 
>> reikia i Panevezy pas Spakena. Spakenas dievas ir maladec bicas. 
>> Spakenai, jei cia sedi, is taves nuolaida ;) Jis zino apie pezus viska, 
>> sutvarko visas problemas ir kelione iki jo atsiperka VISADA nes jis 
>> nedaro shudo. Todel jei apsilankei pas ji, elektronika nepis tau proto, 
>> kadangi ten neprikiso nagu nei autolaguna nei kitas servisas.
>>
>> Kas hujovai peze: salo kojos (407 ta pati problema kiek girdejau), del 
>> didelio salono (universalas) ir ekonomishko dyzelinio variklio ziema 
>> vaziuoti shalta, nes pashila tik kai davaziuoji iki darbo. Shiek tiek 
>> padeda shild.sedines bet prie minus 15-20 mano uzpakalis sushildo jos 
>> greiciau. Mazyte A3 su karstu 1.8T sukaisto momentaliai. Bet shiaip cia 
>> jau aisku nekorektiskas lyginimas.
>> Per 4metus tik viena karta (praeita savaite) pavoge moldingus nuo dvieju 
>> dureliu. Krize? Hz.
>> Barshka salonas kai kuriuose vietose, greiciausiai del prikistu nagu, ir 
>> mano ir ne mano. A3 viskas ok.
>> Dibiliski porankiai, geriau padarytu viena bendra poranki, nei du 
>> atskirus. Deshine ranka visada guli ant keleivio porankio, o vair. 
>> porankis pakeltas, galima netgi nuimti, nes nereikalingas. Gal del ugio, 
>> hz.
>> Ahuenai sunkiai keiciasi zvakes. Meistrai kurie keite taip ir sake 
>> tiesiai NU I NAHUJ, kai atvaziavau atsiimti.
>>
>> Del variklio, keiciau tik tai pagrind. dirza. Ir siek tiek aplinkui 
>> (kond. siurbly, generat. remontai). Viskas. Daugiau su var. problemu 
>> visiskai nebuvo. Su mistiniu shkivu kol kas problemu irgi nebuvo tfu tfu 
>> tfu, nors klubeciai neretai iesko sio daikto (1.5k lt geras). Gal pas 2.2 
>> shiek tiek patvaresenis variantas nz.
>>
>> Kas dar zjb. ASR/ESP ahuenai padejo ziema.
>>
>> Po 1.8t atrodo kad 2.2hdi shioka tokia karve, bet smagiau vaziuoti su 
>> 2.2hdi nes torkas! Jauti galia. A3 su 1.8T hujarina nuo shviesoforo 
>> paliekant visus bet blia... toks jausmas kad jie tiesiog stabde, nes nei 
>> greicio nei galios nesijaucia. NEIDOMU ;)
>>
>> Zodziu vaziuoti maloniau su 406tu vienareismiskai. Del "popast na remont" 
>> cia jau kaip pasiseks. Nuo modelio ne itin priklauso.
>>
>>
>>
>> "audrenas69" <info@it-master.lt> wrote in message 
>> news:hoahgp$9oo$1@trimpas.omnitel.net...
>>> kokios butu nuomones?
>>>
>>> -- 
>>> Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas
>>> www.it-master.lt
>>> tel 867040247
>>