man toks itarimas kad kokiu 99 2,0hdi FAP'o neturejo bent jau tikiuosi kad neturejo :) -- Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas www.it-master.lt tel 867040247 "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hof68a$8qj$1@trimpas.omnitel.net... > pasigendu punkto apie FAP'ą. > Dėl sėdynių - kadangi sėdi gausiai neteisingai ir realiai taip sėdėt > negalima dėl elementaraus saugumo, lyginimai nekorektiški :). > > Ble, bet jei jau vagia pežo moldingus...... pyzdiec reiškias atėjo. > > "Vadia" <varzug@gmail.com> wrote in message > news:hof4qf$6in$1@trimpas.omnitel.net... >> turiu p406 2.2 hdi '02, tevai turi a3 98' 1.8T, tai kartais pasiemu, kol >> pezas remonte ir pan. >> del pezo: nz kaip su tekst. sedynem, bet odine (butent odine) vairuotojo >> nerealiai patogi, pasilenka pati sedine (ne nugara o apacia) pagal kampa, >> ir tu mazdaug guli/sedi kaip kokone, nepavargsta nei kojos, nei zopa, nei >> nugara. Klp-vln-klp ir pohui, gali i kluba eiti, nei sustoti nereik >> pakeliui, nei skauda kazkas. Su a3 nu nah, ten versta oda, bet sedine >> nesireguliuoja pagal kampa, todel svoris ne kiek nepereina ant nugarines >> ir sedi tik ant uzpakalio realiai. Pavargsta kojos, nugara etc. Shudas. >> Ugis 190 mano, tai galetu buti shiek tiek daugiau vietos galvai peze, nes >> leka gal 5 cm iki stogo ) Is kitos puses i kaikurios salonus as is vis >> netelpu su savo ugiu, arba gale sedinciam lieka 5 cm, nes mano kojoms >> priekije reikia vietojs. A3 salyginai geriau, nes sedine daug daugiau >> galima nuleisti, bet sedesi jau visai ant penkto tasho, nes ir kojos >> neperims svori. >> Keleivio sedine peze nesereguliuoja pagal kampa, todel ten mazdaug panasi >> situacija kaip pas a3, tik kad patine sedine minkstense. Nemegstu ten >> sedeti :) >> >> Turiu peza apie 4 metus, su priekine pakaba jokiu parkiu, regis is vis >> ten nieko nekeiciau beveik. Galas man piso proto pora metu, kol turbut >> nepakeiciau ten viska, dabar jau 1.5m jokiu problemu, kol detales >> nenusideves vel :) Visokios traukes reaktivines, analogines, skaitmenines >> ir popierienes, dahera koroce. Patariu keisti viska is kart gale :) >> >> Vairas reguliuojasi dviem padetim, kas sako kad netaip malo shuda. >> >> Valgo 7.5-8 vidutinishkai, 90% mieste. Pasas sako 8.2 mieste. Nemeluoja. >> Vasara 7 koroce, ziema 9-10 ziurint kokia ziema. sia - 10 :) Tapke sunki. >> Siaip ziureti visada sprimonitor.de, ten kreipti demesi kad jei vaziuoja >> autobanais daugiausiai, tai huinia tokia statistika ;) >> >> Remontai. Del mechanikos tai ne itin svarbu kas remontuoja, bet del >> elektronikos .. ten yra bendra shina (bus), ir visokie pricudai tipa FAP >> filtro etc. Vaziuoti reikia nei i servisa, nei pas atstovus, vaziuoti >> reikia i Panevezy pas Spakena. Spakenas dievas ir maladec bicas. >> Spakenai, jei cia sedi, is taves nuolaida ;) Jis zino apie pezus viska, >> sutvarko visas problemas ir kelione iki jo atsiperka VISADA nes jis >> nedaro shudo. Todel jei apsilankei pas ji, elektronika nepis tau proto, >> kadangi ten neprikiso nagu nei autolaguna nei kitas servisas. >> >> Kas hujovai peze: salo kojos (407 ta pati problema kiek girdejau), del >> didelio salono (universalas) ir ekonomishko dyzelinio variklio ziema >> vaziuoti shalta, nes pashila tik kai davaziuoji iki darbo. Shiek tiek >> padeda shild.sedines bet prie minus 15-20 mano uzpakalis sushildo jos >> greiciau. Mazyte A3 su karstu 1.8T sukaisto momentaliai. Bet shiaip cia >> jau aisku nekorektiskas lyginimas. >> Per 4metus tik viena karta (praeita savaite) pavoge moldingus nuo dvieju >> dureliu. Krize? Hz. >> Barshka salonas kai kuriuose vietose, greiciausiai del prikistu nagu, ir >> mano ir ne mano. A3 viskas ok. >> Dibiliski porankiai, geriau padarytu viena bendra poranki, nei du >> atskirus. Deshine ranka visada guli ant keleivio porankio, o vair. >> porankis pakeltas, galima netgi nuimti, nes nereikalingas. Gal del ugio, >> hz. >> Ahuenai sunkiai keiciasi zvakes. Meistrai kurie keite taip ir sake >> tiesiai NU I NAHUJ, kai atvaziavau atsiimti. >> >> Del variklio, keiciau tik tai pagrind. dirza. Ir siek tiek aplinkui >> (kond. siurbly, generat. remontai). Viskas. Daugiau su var. problemu >> visiskai nebuvo. Su mistiniu shkivu kol kas problemu irgi nebuvo tfu tfu >> tfu, nors klubeciai neretai iesko sio daikto (1.5k lt geras). Gal pas 2.2 >> shiek tiek patvaresenis variantas nz. >> >> Kas dar zjb. ASR/ESP ahuenai padejo ziema. >> >> Po 1.8t atrodo kad 2.2hdi shioka tokia karve, bet smagiau vaziuoti su >> 2.2hdi nes torkas! Jauti galia. A3 su 1.8T hujarina nuo shviesoforo >> paliekant visus bet blia... toks jausmas kad jie tiesiog stabde, nes nei >> greicio nei galios nesijaucia. NEIDOMU ;) >> >> Zodziu vaziuoti maloniau su 406tu vienareismiskai. Del "popast na remont" >> cia jau kaip pasiseks. Nuo modelio ne itin priklauso. >> >> >> >> "audrenas69" <info@it-master.lt> wrote in message >> news:hoahgp$9oo$1@trimpas.omnitel.net... >>> kokios butu nuomones? >>> >>> -- >>> Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas >>> www.it-master.lt >>> tel 867040247 >>