nauji 1,6hdi 66 kw netgi be fapo eina. turbut nelabai pasiteisines dalykas -- Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas www.it-master.lt tel 867040247 "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hofc05$ial$1@trimpas.omnitel.net... > užtai 2.2 visi turėjo > > "audrenas69" <info@it-master.lt> wrote in message > news:hof77q$aea$1@trimpas.omnitel.net... >> man toks itarimas kad kokiu 99 2,0hdi FAP'o neturejo >> bent jau tikiuosi kad neturejo :) >> >> -- >> Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas >> www.it-master.lt >> tel 867040247 >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:hof68a$8qj$1@trimpas.omnitel.net... >>> pasigendu punkto apie FAP'ą. >>> Dėl sėdynių - kadangi sėdi gausiai neteisingai ir realiai taip sėdėt >>> negalima dėl elementaraus saugumo, lyginimai nekorektiški :). >>> >>> Ble, bet jei jau vagia pežo moldingus...... pyzdiec reiškias atėjo. >>> >>> "Vadia" <varzug@gmail.com> wrote in message >>> news:hof4qf$6in$1@trimpas.omnitel.net... >>>> turiu p406 2.2 hdi '02, tevai turi a3 98' 1.8T, tai kartais pasiemu, >>>> kol pezas remonte ir pan. >>>> del pezo: nz kaip su tekst. sedynem, bet odine (butent odine) >>>> vairuotojo nerealiai patogi, pasilenka pati sedine (ne nugara o apacia) >>>> pagal kampa, ir tu mazdaug guli/sedi kaip kokone, nepavargsta nei >>>> kojos, nei zopa, nei nugara. Klp-vln-klp ir pohui, gali i kluba eiti, >>>> nei sustoti nereik pakeliui, nei skauda kazkas. Su a3 nu nah, ten >>>> versta oda, bet sedine nesireguliuoja pagal kampa, todel svoris ne kiek >>>> nepereina ant nugarines ir sedi tik ant uzpakalio realiai. Pavargsta >>>> kojos, nugara etc. Shudas. >>>> Ugis 190 mano, tai galetu buti shiek tiek daugiau vietos galvai peze, >>>> nes leka gal 5 cm iki stogo ) Is kitos puses i kaikurios salonus as is >>>> vis netelpu su savo ugiu, arba gale sedinciam lieka 5 cm, nes mano >>>> kojoms priekije reikia vietojs. A3 salyginai geriau, nes sedine daug >>>> daugiau galima nuleisti, bet sedesi jau visai ant penkto tasho, nes ir >>>> kojos neperims svori. >>>> Keleivio sedine peze nesereguliuoja pagal kampa, todel ten mazdaug >>>> panasi situacija kaip pas a3, tik kad patine sedine minkstense. >>>> Nemegstu ten sedeti :) >>>> >>>> Turiu peza apie 4 metus, su priekine pakaba jokiu parkiu, regis is vis >>>> ten nieko nekeiciau beveik. Galas man piso proto pora metu, kol turbut >>>> nepakeiciau ten viska, dabar jau 1.5m jokiu problemu, kol detales >>>> nenusideves vel :) Visokios traukes reaktivines, analogines, >>>> skaitmenines ir popierienes, dahera koroce. Patariu keisti viska is >>>> kart gale :) >>>> >>>> Vairas reguliuojasi dviem padetim, kas sako kad netaip malo shuda. >>>> >>>> Valgo 7.5-8 vidutinishkai, 90% mieste. Pasas sako 8.2 mieste. >>>> Nemeluoja. Vasara 7 koroce, ziema 9-10 ziurint kokia ziema. sia - 10 :) >>>> Tapke sunki. >>>> Siaip ziureti visada sprimonitor.de, ten kreipti demesi kad jei >>>> vaziuoja autobanais daugiausiai, tai huinia tokia statistika ;) >>>> >>>> Remontai. Del mechanikos tai ne itin svarbu kas remontuoja, bet del >>>> elektronikos .. ten yra bendra shina (bus), ir visokie pricudai tipa >>>> FAP filtro etc. Vaziuoti reikia nei i servisa, nei pas atstovus, >>>> vaziuoti reikia i Panevezy pas Spakena. Spakenas dievas ir maladec >>>> bicas. Spakenai, jei cia sedi, is taves nuolaida ;) Jis zino apie pezus >>>> viska, sutvarko visas problemas ir kelione iki jo atsiperka VISADA nes >>>> jis nedaro shudo. Todel jei apsilankei pas ji, elektronika nepis tau >>>> proto, kadangi ten neprikiso nagu nei autolaguna nei kitas servisas. >>>> >>>> Kas hujovai peze: salo kojos (407 ta pati problema kiek girdejau), del >>>> didelio salono (universalas) ir ekonomishko dyzelinio variklio ziema >>>> vaziuoti shalta, nes pashila tik kai davaziuoji iki darbo. Shiek tiek >>>> padeda shild.sedines bet prie minus 15-20 mano uzpakalis sushildo jos >>>> greiciau. Mazyte A3 su karstu 1.8T sukaisto momentaliai. Bet shiaip cia >>>> jau aisku nekorektiskas lyginimas. >>>> Per 4metus tik viena karta (praeita savaite) pavoge moldingus nuo >>>> dvieju dureliu. Krize? Hz. >>>> Barshka salonas kai kuriuose vietose, greiciausiai del prikistu nagu, >>>> ir mano ir ne mano. A3 viskas ok. >>>> Dibiliski porankiai, geriau padarytu viena bendra poranki, nei du >>>> atskirus. Deshine ranka visada guli ant keleivio porankio, o vair. >>>> porankis pakeltas, galima netgi nuimti, nes nereikalingas. Gal del >>>> ugio, hz. >>>> Ahuenai sunkiai keiciasi zvakes. Meistrai kurie keite taip ir sake >>>> tiesiai NU I NAHUJ, kai atvaziavau atsiimti. >>>> >>>> Del variklio, keiciau tik tai pagrind. dirza. Ir siek tiek aplinkui >>>> (kond. siurbly, generat. remontai). Viskas. Daugiau su var. problemu >>>> visiskai nebuvo. Su mistiniu shkivu kol kas problemu irgi nebuvo tfu >>>> tfu tfu, nors klubeciai neretai iesko sio daikto (1.5k lt geras). Gal >>>> pas 2.2 shiek tiek patvaresenis variantas nz. >>>> >>>> Kas dar zjb. ASR/ESP ahuenai padejo ziema. >>>> >>>> Po 1.8t atrodo kad 2.2hdi shioka tokia karve, bet smagiau vaziuoti su >>>> 2.2hdi nes torkas! Jauti galia. A3 su 1.8T hujarina nuo shviesoforo >>>> paliekant visus bet blia... toks jausmas kad jie tiesiog stabde, nes >>>> nei greicio nei galios nesijaucia. NEIDOMU ;) >>>> >>>> Zodziu vaziuoti maloniau su 406tu vienareismiskai. Del "popast na >>>> remont" cia jau kaip pasiseks. Nuo modelio ne itin priklauso. >>>> >>>> >>>> >>>> "audrenas69" <info@it-master.lt> wrote in message >>>> news:hoahgp$9oo$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> kokios butu nuomones? >>>>> >>>>> -- >>>>> Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas >>>>> www.it-master.lt >>>>> tel 867040247 >>>>