užtai 2.2 visi turėjo "audrenas69" <info@it-master.lt> wrote in message news:hof77q$aea$1@trimpas.omnitel.net... > man toks itarimas kad kokiu 99 2,0hdi FAP'o neturejo > bent jau tikiuosi kad neturejo :) > > -- > Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas > www.it-master.lt > tel 867040247 > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:hof68a$8qj$1@trimpas.omnitel.net... >> pasigendu punkto apie FAP'ą. >> Dėl sėdynių - kadangi sėdi gausiai neteisingai ir realiai taip sėdėt >> negalima dėl elementaraus saugumo, lyginimai nekorektiški :). >> >> Ble, bet jei jau vagia pežo moldingus...... pyzdiec reiškias atėjo. >> >> "Vadia" <varzug@gmail.com> wrote in message >> news:hof4qf$6in$1@trimpas.omnitel.net... >>> turiu p406 2.2 hdi '02, tevai turi a3 98' 1.8T, tai kartais pasiemu, kol >>> pezas remonte ir pan. >>> del pezo: nz kaip su tekst. sedynem, bet odine (butent odine) vairuotojo >>> nerealiai patogi, pasilenka pati sedine (ne nugara o apacia) pagal >>> kampa, ir tu mazdaug guli/sedi kaip kokone, nepavargsta nei kojos, nei >>> zopa, nei nugara. Klp-vln-klp ir pohui, gali i kluba eiti, nei sustoti >>> nereik pakeliui, nei skauda kazkas. Su a3 nu nah, ten versta oda, bet >>> sedine nesireguliuoja pagal kampa, todel svoris ne kiek nepereina ant >>> nugarines ir sedi tik ant uzpakalio realiai. Pavargsta kojos, nugara >>> etc. Shudas. >>> Ugis 190 mano, tai galetu buti shiek tiek daugiau vietos galvai peze, >>> nes leka gal 5 cm iki stogo ) Is kitos puses i kaikurios salonus as is >>> vis netelpu su savo ugiu, arba gale sedinciam lieka 5 cm, nes mano >>> kojoms priekije reikia vietojs. A3 salyginai geriau, nes sedine daug >>> daugiau galima nuleisti, bet sedesi jau visai ant penkto tasho, nes ir >>> kojos neperims svori. >>> Keleivio sedine peze nesereguliuoja pagal kampa, todel ten mazdaug >>> panasi situacija kaip pas a3, tik kad patine sedine minkstense. Nemegstu >>> ten sedeti :) >>> >>> Turiu peza apie 4 metus, su priekine pakaba jokiu parkiu, regis is vis >>> ten nieko nekeiciau beveik. Galas man piso proto pora metu, kol turbut >>> nepakeiciau ten viska, dabar jau 1.5m jokiu problemu, kol detales >>> nenusideves vel :) Visokios traukes reaktivines, analogines, >>> skaitmenines ir popierienes, dahera koroce. Patariu keisti viska is kart >>> gale :) >>> >>> Vairas reguliuojasi dviem padetim, kas sako kad netaip malo shuda. >>> >>> Valgo 7.5-8 vidutinishkai, 90% mieste. Pasas sako 8.2 mieste. Nemeluoja. >>> Vasara 7 koroce, ziema 9-10 ziurint kokia ziema. sia - 10 :) Tapke >>> sunki. >>> Siaip ziureti visada sprimonitor.de, ten kreipti demesi kad jei vaziuoja >>> autobanais daugiausiai, tai huinia tokia statistika ;) >>> >>> Remontai. Del mechanikos tai ne itin svarbu kas remontuoja, bet del >>> elektronikos .. ten yra bendra shina (bus), ir visokie pricudai tipa FAP >>> filtro etc. Vaziuoti reikia nei i servisa, nei pas atstovus, vaziuoti >>> reikia i Panevezy pas Spakena. Spakenas dievas ir maladec bicas. >>> Spakenai, jei cia sedi, is taves nuolaida ;) Jis zino apie pezus viska, >>> sutvarko visas problemas ir kelione iki jo atsiperka VISADA nes jis >>> nedaro shudo. Todel jei apsilankei pas ji, elektronika nepis tau proto, >>> kadangi ten neprikiso nagu nei autolaguna nei kitas servisas. >>> >>> Kas hujovai peze: salo kojos (407 ta pati problema kiek girdejau), del >>> didelio salono (universalas) ir ekonomishko dyzelinio variklio ziema >>> vaziuoti shalta, nes pashila tik kai davaziuoji iki darbo. Shiek tiek >>> padeda shild.sedines bet prie minus 15-20 mano uzpakalis sushildo jos >>> greiciau. Mazyte A3 su karstu 1.8T sukaisto momentaliai. Bet shiaip cia >>> jau aisku nekorektiskas lyginimas. >>> Per 4metus tik viena karta (praeita savaite) pavoge moldingus nuo dvieju >>> dureliu. Krize? Hz. >>> Barshka salonas kai kuriuose vietose, greiciausiai del prikistu nagu, ir >>> mano ir ne mano. A3 viskas ok. >>> Dibiliski porankiai, geriau padarytu viena bendra poranki, nei du >>> atskirus. Deshine ranka visada guli ant keleivio porankio, o vair. >>> porankis pakeltas, galima netgi nuimti, nes nereikalingas. Gal del ugio, >>> hz. >>> Ahuenai sunkiai keiciasi zvakes. Meistrai kurie keite taip ir sake >>> tiesiai NU I NAHUJ, kai atvaziavau atsiimti. >>> >>> Del variklio, keiciau tik tai pagrind. dirza. Ir siek tiek aplinkui >>> (kond. siurbly, generat. remontai). Viskas. Daugiau su var. problemu >>> visiskai nebuvo. Su mistiniu shkivu kol kas problemu irgi nebuvo tfu tfu >>> tfu, nors klubeciai neretai iesko sio daikto (1.5k lt geras). Gal pas >>> 2.2 shiek tiek patvaresenis variantas nz. >>> >>> Kas dar zjb. ASR/ESP ahuenai padejo ziema. >>> >>> Po 1.8t atrodo kad 2.2hdi shioka tokia karve, bet smagiau vaziuoti su >>> 2.2hdi nes torkas! Jauti galia. A3 su 1.8T hujarina nuo shviesoforo >>> paliekant visus bet blia... toks jausmas kad jie tiesiog stabde, nes nei >>> greicio nei galios nesijaucia. NEIDOMU ;) >>> >>> Zodziu vaziuoti maloniau su 406tu vienareismiskai. Del "popast na >>> remont" cia jau kaip pasiseks. Nuo modelio ne itin priklauso. >>> >>> >>> >>> "audrenas69" <info@it-master.lt> wrote in message >>> news:hoahgp$9oo$1@trimpas.omnitel.net... >>>> kokios butu nuomones? >>>> >>>> -- >>>> Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas >>>> www.it-master.lt >>>> tel 867040247 >>>