Tema: Re: Kedas. Mein Kampf.
Autorius: Kestas.
Data: 2010-07-12 17:16:37
> Man tai atodo, kad dauguma gyventoju nori kad butu PATOGU vazineti  nuosava
> masina. Ir ne tik i centra. Tai kodel kisama tokia nuomone - "davai darom
> viska kad tik kuo maziau vazinetu savo transportu"?

Tai jeigu viska daryti "teisingai" - t.y. neturintiem auto kabinti makaronus apie tai kaip
bus zjbs kai sumazes masinu, arba kaip zjbs bus surinkta is ju daugiau mokesciu,
dar pa3.14zdelinti apie ekologija (sitie visada garsiausiai rekia), nepatoginima daryti
dalimis o ne is karto (iskertant atskiromis teritorijomis kad vienu metu butu maziau
nepatenkintu, o kita dalis lietuviskai dziaugtusi kaip kitiem blogiau pasidare), galima
pasiekti visai neblogu "rezultatu" - ir patiem lengviau vazinet kai uz auto eksploatacijas
realiai moka kiti, ir procentukai gali byreti uz kontrole