Tema: Re: Kedas. Mein Kampf.
Autorius: Vaidaskz
Data: 2010-07-14 12:21:45
Vaidaskz wrote:
> Maciau as vakar kaip jums reikalingi dviraciu takai: Plytines gatvej yra
> dviraciu takas, o vienas matosi rimts 2ratininks su ekipiruote ir pan.
> pedaluoja gatve, kur siaip ir greitis 70, tad ne veltui turbut tas takas
> padarytas. Gerai, kad autikas prasinese per centimetra nuo jo.

to Kedas:

veiksmas vyko nuo sauletekio dvarcioniu ziedo link, ta dviraciu taka as
akimis palydziu vos ne kiekviena diena pro autobuso langa, dauguma
dviratininku mina ir vargo nemato. Jei negali sustoti prie borto ir
uzsikelti dviracio ar vaziuoti per pakankamai tvarkingas plyteles o ne
nauju asfaltu, tai jau tavo problemos, as su masina ne per tokias duobes
vaziuoju ir ratus remontuoju, tai gal man dviraciu takais pradeti
vazineti? Ir dar kodel jus tada nemegstat, kai pestieji eina dviraciu
taku, jei ten svariau ju batams?