Tema: Re: Kedas. Mein Kampf.
Autorius: KEdas
Data: 2010-07-14 12:31:50
On 2010.07.14 12:21, Vaidaskz wrote:
 > Gerai, kad autikas prasinese per centimetra nuo jo.

Kas tame gero?

> veiksmas vyko nuo sauletekio dvarcioniu ziedo link, ta dviraciu taka as
> akimis palydziu vos ne kiekviena diena pro autobuso langa, dauguma
> dviratininku mina ir vargo nemato.

Tu tikras, kad tie patys ten mina kasdien? Savaitgaliniai gal ir daro
taip, bet komiūteriai važiuoja gatve. Negi manai, kad sava valia jie
renkasi pavojingesnį/nepatogesnį kelią?

> Jei negali sustoti prie borto ir
> uzsikelti dviracio ar vaziuoti per pakankamai tvarkingas plyteles o ne
> nauju asfaltu, tai jau tavo problemos,

:)

> as su masina ne per tokias duobes
> vaziuoju ir ratus remontuoju, tai gal man dviraciu takais pradeti
> vazineti?

Važinėk, jei tau taip patogiau.

> Ir dar kodel jus tada nemegstat, kai pestieji eina dviraciu
> taku, jei ten svariau ju batams?

Iš kur ištraukei, kad nemėgstam? Ir kur tu Vilniuje matei dviračių taką?
Daugelis yra „pėsčiųjų IR dviračių“ takas.