Tema: Re: Kedas. Mein Kampf.
Autorius: Ingodas Vytrastas
Data: 2010-07-12 18:03:29
2010.07.12 16:44, Ukvedys rašė:
> Man tai atodo, kad dauguma gyventoju nori kad butu PATOGU vazineti
> nuosava masina. Ir ne tik i centra.

sunku ginčytis su nuomone.

 > Tai kodel kisama tokia nuomone -
> "davai darom viska kad tik kuo maziau vazinetu savo transportu"?

todėl kad neapribojus transporto, vis didesnę išlaidų dalį tenka skirti
transporto infrastruktūrai: degalai, kelių lopymas, eismo kontrolės
priemonės, žalų kompensavimas, triukšmo valdymo priemonės, naujų gatvių
statyba ir esamų išplėtimas.
Ar tai tikrai atitinka visuomenės interesus?

O jei vairuojanti visuomenės dalis nuspręs kad vienintelė tinkama
transporto priemonė yra limuzinas - ar reikės pertvarkyti visą sistemą
(sankryžos, jų radiusai, stovėjimo vietos) vien tam, kad kažkuri
visuomenės dalis atsisako vaikščioti?

--
  ejs