Tema: Re: Kedas. Mein Kampf.
Autorius: Faktas
Data: 2010-07-14 12:59:37
"Vaidaskz" <some@user.com> wrote in message news:i1jvj9$hmo$1@trimpas.omnitel.net...
> nauju asfaltu, tai jau tavo problemos, as su masina ne per tokias duobes
> vaziuoju ir ratus remontuoju, tai gal man dviraciu takais pradeti
> vazineti?

papasakok bobutei, kad nevažinėtum, jei:

mašinom kelias būtų duobėtas, nevalytas, neapšviestas, ties kiekvienu įvažiavimu pakelti bortai,
tiek kiekvienu įvažiavimu į tave kėsintųsi trenktis išvažiuojantys ar įvažiuojantys,
o dviračių takas būtų lygios dangos, platus, visiems suprantamas kaip pagrindinis - juo važiuojančius praleistų, apšviestas, nuvalytas.
ir tiek vienu tiek kitu važiuojant taves niekas nebaustų.