o kaip su ekologija, poxui? Kaip manai, kam tie mazgai reikalingi? "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message news:i40sm3$e48$1@trimpas.omnitel.net... > Pirma išjungiam EGR, tada padidėja degimo temperatūra, padidėja azoto > oksidų deginiuose (bet juk tam yra katalizas), didesnis ekonomiškumas, > daugiau galios nes geriau sudega kuras ir mažiau suodžių. Kadangi mažiau > nesudegusio kuro, t.y suodžių, tai kuriem velniam tas DPF? Išjungiam DPF > (t.y jo sensorius, monitoringą, regeneraciją), sumažėja pasipriešinimas > išmetamosioms dujoms ir vėl išlošiam ant daugiau galios ir ekonomiškumo. > Seniau maniau, kad ta galima paėmus programuojamą ECU, t.y pats pasirašai > programą kaip dirbti varikliui. Bet dabar radau, kad galima perprogramuoti > ir standartinius ecu. T.y nuskaitom mikroprocesoriaus fash atmintį ir > redaguojam su kokia nors programėle. Tik kad tas redagavimas toks > painus... > >> palapala, o kokio tu tikiesi rezultato išjungęs DPF'ą? >> >> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message >> news:i40rdt$cbu$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kaip išjungti EGR arba DPF? Mėginau su WinOLS atidaryti BIN failą, bet >>> neradau nieko suprantamo. Gal galite parekomenduoti kokių tutorialų? >>> > > >