Tema: Re: Klausimas apie Chiptuner'ingą
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-08-12 21:35:09
kaip jis gali nelaiku atsidaryt?

"LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
news:i41eat$36k$1@trimpas.omnitel.net...
> Kai nelaiku atsidaro, tada pamaiso.
> O senoj mashinoj visko buna.
>
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų 
> news:i41apn$ui8$1@trimpas.omnitel.net...
>> na nesu labai labai įsigilinęs, bet su lambdomis pas dyzelį truputį 
>> kitaip. Ir degimo procesas kitoks. EGR'as tiesiog mažina degimo 
>> temperatūrą. Beje, o ką jis tau maišo?
>>
>> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message 
>> news:i419uf$tpc$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Įprasta lambda. Arba oro pertekliaus koeficientas. Kuriam esant arti ~1 
>>> CO ir CH deginiuose būna minimalus, bet NOx padidėja smarkiai. Tam ir 
>>> yra katalizatorius, kuris ir turi išskaidyti toksiškus azoto oksidus į 
>>> azotą ir deguonį. Tai kam šitoje vietoje dar EGR'as?
>>>
>>>> kokia dar lambda pas dyzelį?
>>>>
>>>> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message 
>>>> news:i40u1h$fro$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Va būtent. Būtų įdomų paskaityti automobilių inžinierių, kurie įdiegė 
>>>>> šituos mazgus į automobilius, nuomonę.
>>>>> Šiaip gi katalizatorius skaido azoto oksidus į azotą ir deguonį 
>>>>> sėkmingai prie reikiamos lambdos. Tai kam tada tas dujų 
>>>>> recirkuliavimas ir paskui papildomas suodžų kaupimas su visomis iš to 
>>>>> išplaukiančiomis neigiamomis pasekmėmis?
>>>>>
>>>>>>o kaip su ekologija, poxui? Kaip manai, kam tie mazgai reikalingi?
>>>>>
>>>>>
>>>
>>>