kaip jis gali nelaiku atsidaryt? "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message news:i41eat$36k$1@trimpas.omnitel.net... > Kai nelaiku atsidaro, tada pamaiso. > O senoj mashinoj visko buna. > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų > news:i41apn$ui8$1@trimpas.omnitel.net... >> na nesu labai labai įsigilinęs, bet su lambdomis pas dyzelį truputį >> kitaip. Ir degimo procesas kitoks. EGR'as tiesiog mažina degimo >> temperatūrą. Beje, o ką jis tau maišo? >> >> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message >> news:i419uf$tpc$1@trimpas.omnitel.net... >>> Įprasta lambda. Arba oro pertekliaus koeficientas. Kuriam esant arti ~1 >>> CO ir CH deginiuose būna minimalus, bet NOx padidėja smarkiai. Tam ir >>> yra katalizatorius, kuris ir turi išskaidyti toksiškus azoto oksidus į >>> azotą ir deguonį. Tai kam šitoje vietoje dar EGR'as? >>> >>>> kokia dar lambda pas dyzelį? >>>> >>>> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message >>>> news:i40u1h$fro$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Va būtent. Būtų įdomų paskaityti automobilių inžinierių, kurie įdiegė >>>>> šituos mazgus į automobilius, nuomonę. >>>>> Šiaip gi katalizatorius skaido azoto oksidus į azotą ir deguonį >>>>> sėkmingai prie reikiamos lambdos. Tai kam tada tas dujų >>>>> recirkuliavimas ir paskui papildomas suodžų kaupimas su visomis iš to >>>>> išplaukiančiomis neigiamomis pasekmėmis? >>>>> >>>>>>o kaip su ekologija, poxui? Kaip manai, kam tie mazgai reikalingi? >>>>> >>>>> >>> >>>