Pameni mano raudona touringa? Tai va paprastai. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų news:i41ess$3sl$1@trimpas.omnitel.net... > kaip jis gali nelaiku atsidaryt? > > "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message > news:i41eat$36k$1@trimpas.omnitel.net... >> Kai nelaiku atsidaro, tada pamaiso. >> O senoj mashinoj visko buna. >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų >> news:i41apn$ui8$1@trimpas.omnitel.net... >>> na nesu labai labai įsigilinęs, bet su lambdomis pas dyzelį truputį >>> kitaip. Ir degimo procesas kitoks. EGR'as tiesiog mažina degimo >>> temperatūrą. Beje, o ką jis tau maišo? >>> >>> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message >>> news:i419uf$tpc$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Įprasta lambda. Arba oro pertekliaus koeficientas. Kuriam esant arti ~1 >>>> CO ir CH deginiuose būna minimalus, bet NOx padidėja smarkiai. Tam ir >>>> yra katalizatorius, kuris ir turi išskaidyti toksiškus azoto oksidus į >>>> azotą ir deguonį. Tai kam šitoje vietoje dar EGR'as? >>>> >>>>> kokia dar lambda pas dyzelį? >>>>> >>>>> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message >>>>> news:i40u1h$fro$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Va būtent. Būtų įdomų paskaityti automobilių inžinierių, kurie įdiegė >>>>>> šituos mazgus į automobilius, nuomonę. >>>>>> Šiaip gi katalizatorius skaido azoto oksidus į azotą ir deguonį >>>>>> sėkmingai prie reikiamos lambdos. Tai kam tada tas dujų >>>>>> recirkuliavimas ir paskui papildomas suodžų kaupimas su visomis iš to >>>>>> išplaukiančiomis neigiamomis pasekmėmis? >>>>>> >>>>>>>o kaip su ekologija, poxui? Kaip manai, kam tie mazgai reikalingi? >>>>>> >>>>>> >>>> >>>>