Tema: Re: Klausimas apie Chiptuner'ingą
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2010-08-12 22:34:58
Pameni mano raudona touringa?
Tai va paprastai.


"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų 
news:i41ess$3sl$1@trimpas.omnitel.net...
> kaip jis gali nelaiku atsidaryt?
>
> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
> news:i41eat$36k$1@trimpas.omnitel.net...
>> Kai nelaiku atsidaro, tada pamaiso.
>> O senoj mashinoj visko buna.
>>
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų 
>> news:i41apn$ui8$1@trimpas.omnitel.net...
>>> na nesu labai labai įsigilinęs, bet su lambdomis pas dyzelį truputį 
>>> kitaip. Ir degimo procesas kitoks. EGR'as tiesiog mažina degimo 
>>> temperatūrą. Beje, o ką jis tau maišo?
>>>
>>> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message 
>>> news:i419uf$tpc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Įprasta lambda. Arba oro pertekliaus koeficientas. Kuriam esant arti ~1 
>>>> CO ir CH deginiuose būna minimalus, bet NOx padidėja smarkiai. Tam ir 
>>>> yra katalizatorius, kuris ir turi išskaidyti toksiškus azoto oksidus į 
>>>> azotą ir deguonį. Tai kam šitoje vietoje dar EGR'as?
>>>>
>>>>> kokia dar lambda pas dyzelį?
>>>>>
>>>>> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message 
>>>>> news:i40u1h$fro$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Va būtent. Būtų įdomų paskaityti automobilių inžinierių, kurie įdiegė 
>>>>>> šituos mazgus į automobilius, nuomonę.
>>>>>> Šiaip gi katalizatorius skaido azoto oksidus į azotą ir deguonį 
>>>>>> sėkmingai prie reikiamos lambdos. Tai kam tada tas dujų 
>>>>>> recirkuliavimas ir paskui papildomas suodžų kaupimas su visomis iš to 
>>>>>> išplaukiančiomis neigiamomis pasekmėmis?
>>>>>>
>>>>>>>o kaip su ekologija, poxui? Kaip manai, kam tie mazgai reikalingi?
>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>>>