Įprasta lambda. Arba oro pertekliaus koeficientas. Kuriam esant arti ~1 CO ir CH deginiuose būna minimalus, bet NOx padidėja smarkiai. Tam ir yra katalizatorius, kuris ir turi išskaidyti toksiškus azoto oksidus į azotą ir deguonį. Tai kam šitoje vietoje dar EGR'as? > kokia dar lambda pas dyzelį? > > "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message > news:i40u1h$fro$1@trimpas.omnitel.net... >> Va būtent. Būtų įdomų paskaityti automobilių inžinierių, kurie įdiegė >> šituos mazgus į automobilius, nuomonę. >> Šiaip gi katalizatorius skaido azoto oksidus į azotą ir deguonį sėkmingai >> prie reikiamos lambdos. Tai kam tada tas dujų recirkuliavimas ir paskui >> papildomas suodžų kaupimas su visomis iš to išplaukiančiomis neigiamomis >> pasekmėmis? >> >>>o kaip su ekologija, poxui? Kaip manai, kam tie mazgai reikalingi? >> >>